15 Ağustos 2008 Cuma

"Marjinal" Ekibimiz...


Eda'nın kutlama gecesi yaptığı konuşmadan...

Navigator Sait Bey'imiz...
Pırıl Pırıl gözlü Behiye Teyze’miz....
Hepimizin annesi Melike Hanım’ımız...
Detayların kralı Alican'ımız...
Dere tepe düz gider Satılmış Abi’miz...
Sözün sustuğu an.... Cemal’im...
İnsan hem böyle güzel hem böyle yetenekli olmaz ki Neslihan'ımız...
Tatlı dilli güzel cadı; Dilo Dilo dastana'mız...
Doğuma bir gün kala buradaydı, aklı hep burada, bizimki de onda... Taze anne Yaso'muz...
Alt katın gözbebeği, delikanlımız Umut'umuz...
O bir Shirley Bassey, O bir Avusturalyalı.. O benim canım, Burcuk'umuz...
Party'e de giderim, metin de yazarım, güzelim endamlıyım Aslı'mız...
Hani vardır ya, hep yanında olmak isteyeceginiz insanlardan... Öyle bir aurası var ki, kaçamaz insan... Osman Baba'mız...
5 yıllık Marjinal yaşantımda değişmeyen belki de tek kişi... Saçları aynı, kilosu bir gram bile değişmedi - ki bu çok sinir bir durum -, insanlara yaklaşımı; Marjinal ailesine ve onların ailelerine verdiği değer ile karşınızda bilgi deryası Asuman hanım'ımız...
Kıvırcık saçlarından sen sorumlusun, fotoğraf makinendeki çizikten Asya! Creatif
Direktorümüz, huzurlu insan Apo bey’imiz...
İnsan bu kadar nazik olmaz ki, sarılmak istiyorum ama incitirim diye korkarım
Handan hanım’ımız...
İrsaliye güzelimiz, anne kardeşliği klubünden Özlem'imiz...
Sırf türkü söylesin diye bağıra bağıra şarkı söylüyorum ama tık yok, taze anne, sıkı dost Nevra’mız...
Seni kim kıtırdatmak istemez, Marjinal boy ortalamasını yukarı çekmekle kalmadın, doğa sevginle bizi hayata biraz daha bağladın Eray'ımız...
Herşeyi bilen insan, bilgisayar canavarı, sağlık benden sorulur kürsüsü sahibi Feyza'mız...
Uzun ince bir yolda, güzel sesli Lale'miz...
Metin departmanının en tecrübeli ismi Figen'imiz...
En taze Marjinalli, Funda'mız....
Marjinal club CEO'larından, endamı ile buraları sarsan güzel insan, sen sus tecrüben konuşsun ve bir de oğlun tabii ki :) Benim için 5 yılın en önemli kazanımlarından.... Nazlito'muz...
Sevinçleri bekleyen Sevinç'imiz...
Uysal kedi, sorun çözücü Esra’mız...
Çok ulusluyuz, mutluyuz, gururluyuz, hele uluslardan biri Rusya,
üyelerden biri de Nadya'mızsa...
Outlook outlook olalı boyle düzen görmedi, her müşteri maili ayrı maillere mi konur, her iş takip edilir, defter temize çekilir, HP sevilir, TSKB sayılır, evde aş pişirilir, dilekçe yazılır... Süper anne Sebiha'mız...
Kızdırmaya gelmez asla, korkarım gazabından... Marjinal’in (ve benim)
“olmazsa olmaz”larımızdan... Serpil’imiz....
Fotojenik Allah için, Marjinal'in çıtı pıtı kadrosundan, ben işleri değil işler
beni takip etsin Senem'imiz...
Kedi et yedi aman beni de yemesin diye güzel yeşil gözlerini kocaman
açarak dolaşan, blogun annesi, marjinal the international'ımız Leylan'ımız...
Güzel, endamlı, bilgili, sıcakkanlı, sevgi dolu....Üstüne üstlük kedisi de var, daha ne olsun.... Kalbimizi fethettiniz bile Aysun hanım'ımız...
...ve ben nacizane kulunuz, Muhalif Marjinalli Eda derler bana,
toplantıda kağıdı kalemi elime almazsam kaşıntı gelir, huysuzlanırım...

---buraya kadar üşenmeden okuduğunuz için teşekkürlerimi sunarım....

---- ve fekat okumadan, atlaya atlaya gittiyseniz de bir bildiğiniz vardır
elbet derim, susarım... (genelde susmam ama bu seferlik böyle olsun...)
(yoksa susmasam mı?:)

Hiç yorum yok: