5 Ağustos 2008 Salı

Kabak Çiçeği Dolması - Sonunda

Yediğini, içtiğini anlatmak ayıptır malum ama buradan duyurmuştum.
Nisan'da Şirince'ye gittiğimde çok sevdiğim Kabak Çiçeği Dolması için çok erkendi.
Haziran'da İstanbul'da Ege yemekleri yapan Radika'da (Koşuyolu'nda) sorduğumda, "Bu mevsimde olmaz" cevabı almıştım. Temmuz'da Assos'a tatile gittiğimizde ise sonunda izini bulabildim. Kendisi ile sizi de tanıştırmak isterim. Çünkü bu konuda ilk yazıyı yazdığımda bazılarınız bana "o da ne?" demişlerdi.
Assos'ta öğrendim; Mayıs - Haziran'dan başlar, Ekim'e kadar sürermiş Ege'de Kabak Çiçeği mevsimi. Yani İstanbul'dakiler kandırmışlar beni :)
Foto biraz kötü ama idare edin artık :)
Not: Dolmanın peşindeki serüvenimin bebekle uzaktan yakından alakası yoktur, tamamen oburluktur :)

Hiç yorum yok: