25 Nisan 2008 Cuma

Bir Nokia Shop Daha Açtık Geldik


Geçtiğimiz Cuma günü Ankara Cepa AVM'de açılan Nokia Shop organizasyonu için Ankara'ya gittik. Ekip, as always: Osman Babiş, Edoş ve Burcuk. Erkenden hazırlıklar tamamlanınca biz de biraz alışveriş merkezinde turladık. Daha sonradan Osman Baba'nın o gün ve daha sonraki günlerde benimle dalga geçmesine sebep olan Lip Fusion marka ruju sürmek gibi bir hata yaptım. Dudak dolgunlaştırdığı iddia edilen ruju sürdüğümde Osman Baba tarafından "Bardakta senin için yeterli dudak payı bırakmamışlar, şu dudağını çek karşı tarafı göremiyorum, dudak kapanmıyor..." gibi pek çok farklı esprisine maruz kaldım:)
Açılış saati yaklaştığında Nokia ekibi, Telecity ekibi, güzide mankenlerimiz Pınar Tezcan ve Yüksel Ak ile birlikte konukları karşıladık ve Nokia Türkiye Genel Müdürü Imfred de Jong, Telecity Yönetim Kurulu Başkanları ile birlikte kurdeleyi keserek açılışı gerçekleştirdi.
Dönüş saati yaklaştığında Eda'nın ablasının ısrarlarına dayanamayarak havaalanına bizi götürme teklifini kabul ettik. Ben yorgunluktan ve Osman Baba'nın bana daha fazla takılmasını engellemek için yolda biraz uyumaya çalışsam da tabii ki başarılı olamadım. Yine Lip Fusion sohbet konusu oldu. Bunun dışında yemek sırasında önümüzdeki dönemde yapılması planlanan bir çalışma için brainstorming yaparken ortaya attığım fikirlerle de dalga geçmeyi ihmal etmedi:) Daha ne mi oldu? Uçakta ayrı yerde oturuyorduk, Osman Baba etraftakileri rahatsız ettiği için yanındaki, önündeki ve arkasındaki sıralar yerlerinin değiştirmesini talep etti, hosteslere (erkek - kadın ayırmadan) iltifatlar!! edip fazla yemek istedi ve son olarak da kule ile konuşacağım diye tutturunca pilot isyan edip "Uçurmuyorum artık yeter, ne haliniz varsa görün!" deyip uçaktan atladı, yardımcı pilot da "Ben buraya kadar biliyordum" dedi ve pilotu takip etti. Ter içinde uyanıp bir yanımda oturan Edoşa ve diğer yanında oturan Osman Babiş'e sarıldım ve kendime geldim:))))) Özetle, macerasız ve güzel bir açılış, maceralı ve stresli bir yolculuk oldu.
PPS: Bu yazıyı yazdıktan sonra beni bir daha göremezseniz bilin ki bundan Osman Bayrak sorumludur:))
PPPS: Olaylar benim hayalgücümle biraz da olsa çarpıtılmıştır:)

Hiç yorum yok: