30 Nisan 2008 Çarşamba

Acıların Çocuğu Deniyor Ona...

Öyle mi gerçekten?

Umut'un ifadeleri için aşağıdakilerden hangisi doğrudur?
a-) Bacısından sıkılmıştır. Yüzü buruşmuştur. Fakat bacısı çok mutlu ne yazık:))
b-) Fotoğrafı çekene ayar olmuştur. Pis pis düşünmektedir.
c-) Bi acısı vardır ama bilinmemektedir.
d-) Nazlı cimcirmiştir. Gıkını çıkaramamıştır.
e-) Osman Babası onsuz Endonezya'ya gitmektedir.
f-) Kanaryasının kanadı kırılmıştır.
g-) Sıkıldık cevaplar burada bitmektedir.

Hadi cevapları bekliyoruz! Şık dışı cevaplar da kabul edilir:)

8 yorum:

Burcu Kaptan dedi ki...

Bence "c" şıkkına yakın birşeyler dönüyor orda:)

Nevra dedi ki...

3 hafta yanında oturduktan sonra, kendi yerime geçtiğim için üzülmüş olabilir :)

Eray dedi ki...

Yarın, 1 Mayıs sebebiyle Burger, MC servisi olmayacakmış.. Arkadaş bu haberi alınca yıkıldı:)

asuman dedi ki...

85 dişinin arasında oturmanın verdiği bıkkınlık ve bir de üstüne üstlük fotoğraf çektirme zorunluluğu:)

seferis dedi ki...

Bakınnn kim geldii.....ismim seferis olarak görünüyor... Yunanlı ünlü şair Yorgo Seferis'den geliyor:))))
Ben bu yorumu daha önce göndermek istedim ama blog a giremediğimden dolayı yazamadım.. ama bu arada benim yorumumu Asuman hanım yazmış...
Yani Umut'un o yüz hali bence, bütün gününü o kadar kanının arasında geçirmiş olmaktan (erkek muhabettine özlem sendromu da denir:)) kaynaklanıyor....

ozii dedi ki...

Aslandır o aslan.:)
Bakmayın öyyyle durduğuna

Nazlito dedi ki...

Şıklardaki kanarya kanadını senin için yazmıştım Osman Baba :) Ama ona bir gönderme yapmamışsın:))))Şimdi bu maç geyikleri nereden çıktı dediğinizi duyar gibiyim:) Yapacağım işte:P

dilek dedi ki...

bence benimle geçen gün alışverişe geldiği için olabilir, hala atlatabildiğini düşünmüyorum heheheh :). bu aralar umut'u kendini haline bırakalım :)))