18 Mart 2009 Çarşamba

Sosyal Medya İnsanına Nasıl Ulaşılır?

Olay benim doğum günümde hasta olmamla başladı. Sevgili Ercan vatani görevini yaparken beni doğum günümde mutlu etmek ve hasta yatağımda moralimi düzeltmek için bir takım sürprizler hazırlamış:) Tabii ben iki gündür abimlerin salonunda yatmakta olduğum için ve kendisi adresi bilmediği için arkadaşlarımı ve kuzenimi seferber etmiş.

Mehtap'a verilen görev:
Salı günü ofise gelen zarfı alıp akşam Burcuk'a iletmek.

Mehtap ne yapmış?
Marjinal'den
Mojitocu gençliği tanıyan Mehtap, önce Facebook'tan Umut ve Dilek'i bulmaya çalışmış. Benzer isimler olduğu için profil fotolarından tanıyamamış. Bu arada google'dan bizim web sitemizi aramak aklına gelmemiş, o ayrı.
Sonra, "Bunlar Twitter mwitter diyip duruyordu" diyerek hemen
http://www.twitter.com/ girmiş. Bakmış bakmış, sonra üye olmuş. Burcu Kaptan 'dan Umut Ersoy 'u bulmuş. Umut'un soyadını da öğrendiği için Facebook'tan da eklemiş. Bu arada Dilek'in soyadını da öğrenmiş, onu da eklemiş. En sonunda kuzenimi aramış ve o da demiş ki "Aaa bende ofis numarası vardı, sorsaydın ya!"

Haha diye kahkaha patlattım!
Aramızda şu konuşma geçti:

-Olaya bak Mehtap, seni de Twitter alemine soktuk :)
-Birbirinize yazarken başına @ koyuyorsunuz, di mi? :)
-E artık sen de tweet'lersin
-Beni takip eden yok ki! :(
-Sen birşeyler yaz bulurlar seni

Kendisini ekleyelim de moral verelim, ne dersiniz? :)

1 yorum:

FYZ dedi ki...

Bu duruma ancak "azim" der ve şapka çıkartırım :)))