23 Mart 2009 Pazartesi

Hip Pop

Bizim oğlan ne zamandır, mp4 istiyordu. Bense sadece mp3 kavramını biliyordum. Meğersem mp5 bile varmış. Neyse sonunda bizi ikna etti ve aldık. Satış elemanı hepsinin aynı olduğunu söyledi, ben onun yalancısıyım. Dün akşam mp3'e nasıl olur da müzik yükleyebilirizi araştırıken Efe ilk istek parçasını söyledi. Ne biliyor musunuz? "Hip pop!" "Anne bana hip pop yükler misin?" Öyle bir kahkaha attım ki Efe de şaşırdı. Düşünebiliyor musunuz? Efe 7 yaşında ve müzik tercihi hip pop - Ceza. Şimdi ailecek Ceza söyleyerek kafa sallıyor, ritm tutuyoruz...

"Plaka yerli-Bak sırtı terli-Çok başı dertli-Vo Vov Vo...Fark var! Aramızda fark var!"

("fark var" gerçekten de aramızda epey bir nesil farkı var (mış) ;p )

4 yorum:

serpil dedi ki...

imdaatttt! kulağında kulaklıkla bağırarak şarkı söylüyor... imdaattt!...

Nevra dedi ki...

Sanirim dilekti. Bana dilaya ilk hangi turkuyu soyledin diye blogtan sormustu. Cevap yazamamistim cunku dilaya ilk sarkiyi anneannesi soyledi. Sarki ne miydi? "fark var, seninle benim aramda kocaman bir fark var..." yani bu is pek yaşa bakmiyor sanirim :)

Leylan dedi ki...

okurken gözümün önüne Efe geldi ve hala gülüyorum! :))
Rap'çi Efe'nin resmini de isteriz Serpilim..

Burcu Kaptan dedi ki...

Ceza dinlesin de öyle giyinmesin Serpilim:)