20 Mart 2009 Cuma

Bir diyalog


Geçen sene yaptığımız pikniğimizin ardından Apo Bey çok güzel bir poster hazırlamıştı. Geçenlerde Eray'ın eline geçmişti, sonra ben de aldım ve bakıyordum. Önce tabii ki kocaman göbeğime, sonra Umut'un elindeki biraya ve sonra da Asuman Hanım'ın kucağındaki Sait Bey'in torunu Kadir'e. (Dikkat, sıralamam aynen bu şekildeydi)

Ve şöyle dedim; "Ooo, Kadir ne kadar şeker!"
Eray da şöyle dedi; "Yaaa, banane Oğuz daha şeker!!"

Bu yorum karşısında takıldım kaldım, gülsem mi, Eray'ın saftirikliğine ve kocasına bu kadar hayranlığına duygusallaşsam mı bilemedim. Sonra tabii ki kendi de anladı ve çok güldük. Ben en son tövbe tövbe diyerek konuyu kapattım:)

Bu hafta da bu diyalogu Sait Bey'e anlattım. O da şöyle dedi; "Herkesin şekeri kendine!"

Komik insanlarız vesselam:)

5 yorum:

dilek dedi ki...

yasocum, sen olayı bana anlatınca resmen o anı yaşadım :) okudum hala gülüyorum :)

Nazlito dedi ki...

komiksiniz:)
ben fotodaki kerem'e takildim. çok şeker bakmış canım ya sıkasım geldi:)

Nevra dedi ki...

vallahi şaşırmadım :)))

Eray dedi ki...

Akşam saati ofiste kalmışım, Oğuzcuğumu özlemişim. Senin ne dediğinin ne önemi var, ben biran önce evime koşsam kocacığıma kavuşsam diye düşünürken sen bana şekerlerden bahsediyorsun... Banane işte en şeker benim kocam:)Bu arada arkadaşlar ne kadar şanslıyız ki bizler birlikte bu kadar keyifle çalışırken, eşlerimiz de resimdeki piknik gibi özel ortamları bizimle paylaşıp bundan keyif alabiliyorlar. Hadi Yasem bu lafımda da bir saftiriklik var mı bakayım? hadi hadi bulsana...sen görürsün intikamım çok feci olacak:)

Sebiş dedi ki...

Eraycım ömür boyu hem aynı aşk ile kalın inşallah:)
Bu arada geçekten Keroş çok komik bakmış, muhtemelen güneşe bakamadığı için buruşturmuş suratını ama benim de yiyesim geldi valla.. ama neyseki şimdi uyuyor, uyanmasın:)