2 Mart 2009 Pazartesi

1. Ayın Ardından








13 yorum:

Yaso dedi ki...

Dila, ben var ya ben, ben seni yerim, ne o yanakları filan doldurmuşsun. Annen iyi bakıyor demek ki sana, buradan kendisini, anneanneni ve babanı sana bu kadar iyi baktıkları için kutluyorum. Ayrıca şu taşınma telaşında kolaylıklar diliyorum.

Hadi hemen büyü de Beren'le oynayın:)

serpil dedi ki...

nevra cnm, cok büyümüş,çok güzelleşmiş, maşaallah.
özledik seni de...

!NeslihaN! dedi ki...

Ayyy... bıdık yaaa çok şeker :)))) Canım maşallah ne kadar güzel olmuş Dila...

asuman dedi ki...

Hemen yanaklarını öpüp koklamak gerek, 20 gün sonra gelirsiniz belki de:) Çok özledik siziiiiiii

dilek dedi ki...

Bülent abicim gözler aynı sen :)çok tatlı olmuş Dilamız. Kocaman öpüyorum :))

FYZ dedi ki...

Maşallah! Nice sağlıklı aylar, yıllar olur inşallah... Sıkıştırmaya ve hatta Gaspar'ın ayak yalama seansına en kısa zamanda bekliyoruz efenim :)))

Leylan dedi ki...

Aman da büyümüş de etrafa cin cin bakarmış! Gel de sevelim seni, burada inceleyebileceğin bir sürü kokoş abla da var üstelik... :)
Özledik Nevroş, hadi gelin!

Adsız dedi ki...

Amaın maşallah maşallahh!!!! :)))
Yanaklar tombis ama belli ki fizigi annesi gibi duzgun, incecik olacak... Hadi gelin artıııııkkkk, biraz da biz mıncıklayalımm :)

Nevra dedi ki...

hiç sormayın, ben de sizleri çok özledim. dila, 3900 gr ve de 54 cm olmuş, dün aşı da oldu. aşının ardından soluğu perdecide aldık geziyor da yani, bu sıralar telaşeliyiz malum.
süslülük konusunda da önderimiz tabii ki anneannemiz... benim hiç aklıma gelmiyor vallahi giydireyim süsleyeyim.
dilekcim, gözler bence de babası özelikle kaşlar çatıkken :)
ama elleri görmen lazım yakından. parmaklarının duruşunu bile kendiminkilere benzetiyorum. ah biraz daha zaman geçse hemen geleceğiz zaten :) hepinizi çok öptük...

seferis dedi ki...

çok güzel olmuş maşallahh... Bülenttt işin zor senin kız babası olarak, bu güzel kızın talibi çok olur:)))

Nazlito dedi ki...

Çok büyümüş süper bir bebek olmuşşş:))) Oh oh benim yerime mıncıkla Nevracım.


Blogda epey şenlikli...
Yasooo davetiye süper olmuş. Avni'de bira içmeyiiii çoook istedimm...

ozii dedi ki...

Nevra aynı sennnnnnnnn:)
Maşallahhhhhhhhhhhhhhhh

Umut Ersoy dedi ki...

cok buyumus cok guzel olmus Dila:)