2 Aralık 2008 Salı

Nereden-Nereye






6 yorum:

dilek dedi ki...

:)))

FYZ dedi ki...

Sırayla dedikleri durum :P

Yaso dedi ki...

Tamtamım benim, ne güzel olmuş yav:)

Amaaa sizin de göbeğinizin açıkta olduğu fotoğraflarınızın olması gerekiyor. Her ne kadar onları burada sergileyemesek de böyle pişti yapabiliriz.

Gerçi son yılların en kılıbık kadınının kocası izin vermez sanırım böyle pozlara, ne dersiniz?

(Son cümlem zincirleme isim tamlaması gibi oldu)

Nazlito dedi ki...

Süper olmuş:)
Yasocum ben mesajı aldım sanırım herkes de aldı:) ben bilmem beyim bilir diyorummm

Leylan dedi ki...

aaa o sen miydin? ben de "Nevra hiç de kılıbık değil benim bildiğim" diyordum... :))

Nevra dedi ki...

Leylancım, yorumunu Bülent ile birlikte okuduk. "Gördün mü aşkım, hiç kılıbık değilmişim" dedim :)
Cevap,"Tabii ki aşkım, bu evde tek kılıbık benim de ondan" oldu :)