1 Aralık 2008 Pazartesi

Bu 3G Ne İşe Yarar, Bana Bi Faydası Dokunur Mu?:)

28 Kasım Cuma günü heyecanla 3G ihalesinin sonuçlanmasını bekledik. Artık 3G Türkiye'ye gelsin de nasıl olursa olsun diyecek raddeye gelinmişti, değil mi? Nihayet ihale tamamlandı ve Turkcell A tipi lisansın sahibi, kura sonucu da B tipi lisans Vodafone'un, C tipi lisans ise Avea'nın oldu.
Tabii başladı reklamlar, tanıtım faaliyetleri. Vodafone yine renkli ve eğlenceli bir reklamla ekranda belirdi. Yurtdışına seyahate giden genç adam evindeki kütüphaneden TV'ye kadar herşeyi hooop katlayıp cebine soktu. Rakamlarla makamlarla uğraşmadan mis gibi anlattı 3G ile hayatımızda nelerin değişeceğini. Aslında bunları (görüntülü arama ve mobil TV hariç) pek çok multimedya bilgisayarıyla yapabiliyorduk ama gelin görün ki artık çok daha hızlı yapabileceğiz:)
(Bu arada reklam filminin sonunda da bizim multimedya canavarımız Nokia N95 8GB kullanılmış tabii, hehe:))
3G ile neler yapabileceğimizi anlatmak üzere de Turkcell de http://www.turkcell3g.com/ sitesini hazırlamış. Girip görülmesini tavsiye ederim. Eğlenceli ve "3 adımda 3G" tarzında bir içerik oluşturmuşlar, grafiklerle, resimlerle renklendirmişler. Tebrikler:)
Bu konuların bizler çok içindeyiz ve 3G konusunun çözülmesini çok önceden beri bekliyoruz ancak kendi çevremden bu konuda sorular aldığım için blogdan da paylaşmak istedim. Bilenler bilmeyenlere anlatsın arkadaşlarrrr:)

1 yorum:

emrahuana dedi ki...

3G kullanıcılarına gercekten devrim niteliginde özellikler sunmakla beraber, kimine göre faydali olan; kimine göre ise pek de hayırlı olmayan özellikler de sunacak.. idi:)
Bilindigi üzere görüntülü konuşma sayesinde aradığımız kişi nerede ve cevresinde kimler var, neler oluyor.. tüm bu soruların yanıtını gözümüzle görebilecektik ancak gözünün sevdiğim teknoloji yine yapmış yapacağını ve bazı küçük program hileleri ile bu sorun ortadan kalkar olmuş. Yani siz "x yerdeyim hayatım" diyorsunuz ve arkanızdaki fon gerçekten de "x" oluyor:) 3G henüz kullanılmadan böyle faydalı! hileler girmiş bile hayatımıza. Ne diyelim, teknoloji kendi getirdiğini zaten kendi bozuyor, bize de bu teknolojiyi itinayla kullanmak kalıyor:)

(Uzun zamandır blog'a yazamadım bu yüzden özür diliyorum, ancak e-bültenleri düzenli olarak takip ediyorum) :)