11 Aralık 2008 Perşembe

Her Türk Asker Doğar

Herkese selamlar,
Bildiğiniz üzere "asker yolu yolu" gözlemekteydim, yani bu yol nerenin yolu olacak diye heyecanla bekliyordum, bu heyecanıma sizden de eşlik edenler vardı. Dolayısıyla burdan herkesin heyecanını dindireceğim birazdan. Ankara Etimesgut'ta kısa dönem olarak yapıyor olacağım. Mayısta dönmek üzere bu pazar yola çıkıyorum. İlk duyduğumda çok sevinmiştim şimdi daha sakin yazabiliyorum :)) Tabii işin sonraki boyutları var kafamda.
herkese moral ve desteği için tekrar teşekkürler!

12 yorum:

dilek dedi ki...

hayırlı teskereler ercancım :) kısa dönem olmasına çok sevindim :)))))

Nevra dedi ki...

Ercancim kolay gelsin, burcukumuzun da gozu aydin. Size cikolata renkli, rahmetli sarkicimiz Esmeray dan "gel tezkere" adli parcamizi hediye ediyorum. Sevgiler

!NeslihaN! dedi ki...

Hayırlı tezkereler diliyorum Ercan. Burcuk senin de gözün aydın. Ben şu an Ankara'dayım. Burada askerlik keyifli geçiyormuş :) Umarım senin için de herşey yolunda gider...

ozii dedi ki...

Ercancım ,
Mayısa kadar seni çok özliyeceğim,kardeşim.
Ankarada görüşmek üzere.

erc_src dedi ki...

valla gelirsiniz de görüşürsek çok sevinirim osman babacım, açın bi nokia shop vs en kötü :)

Leylan dedi ki...

Çok sevindim Ercan! Hayırlı tezkereler olsun. Memleketime benden selam söylersin...:)

asuman dedi ki...

Hayırlı tezkereler Ercancım:)
Ankara ve kısa dönem olmasına çok sevindim:)

Yaso dedi ki...

Ercancığım, hayırlı tezkereler:)
Burcucuğum, sana da kolay gelsin. Ne demişler sayılı gün çabuk geçer, ben günleri değil de dolunayları saymıştım, sanki zaman daha çabuk geçmişti:)

Burcu Kaptan dedi ki...

Teşekkürler herkese. Ankara ve kısa dönem olmasına biz de sevindik. Çabuk geçer umarım:s

serpil dedi ki...

ercancim & burcucum , hayırlı tezkereler. umarım günler ikiniz icin de çabuk geçer. bir oğlan anası olarak umuyorum ki; insallah efe de senin kadar sanslı olur:) biliyor musunuz; kadir askerdeyken biz evliydik ve ben efe'ye 6 aylik hamileydim. gunler geçip gidiyor... ;p

serpil dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Burcu Kaptan dedi ki...

Teşekkürler Serpilcim:) Ne kadar zorluk çekmişsindir kimbilir canım yaaa.. Efe'de umarım en az Ercan kadar şanslı olur:))