27 Temmuz 2008 Pazar

So Tell The Girls That We Are Back in Town:))))

10 saatlik bir yolculugun ardindan dun gece 21.30 da New York a indik. Yolculugumuz super gecti. Ucakta tukettigimiz birer sise sarabin ardindan 10 saatlik yolculuk gercekten kolaydi bizim icin. Pasaport ve gumruk kontorolunde hic bir sorunla karsilasmadik. Pasaport kontrolunden cikmamiz 5 dk. gumrukten gecmemiz ise 30 sn surdu. sadece bir 15 dk kadar bavullari bekledik. JFK den,kaldigimiz Pennsylvania Oteline taksi ile geldik. Otel cok merkezi bir noktada. Madison Square Garden in karsisi, Empire State in 1 blok arkasindayiz. Dun gece otele gelir gelmez esyalarimizi odaya biraktik ve kendimizi New York gecelerine biraktik:) Bugun de sabah erken kalkip yaklasik 15 km yol yuruduk. Ilk durak Times Square ve Central Park ti. Ikisi de gercekten muhtesem.

Burada yasayan insanlar cok garipler.
Bir tane akilli adam yok.
Degisik bir yer burasi.
Guzel videolar cekiyoruz.
Osman Abi sova burada da devam ediyor.
Iddiaya girerim sirketteki arkadaslarimin hic birisi burada fast food yiyemez. Ben bile yerken zorlaniyorum:)
Yemekler fotograftaki gibi gozukmuyor.
Kizlar cok guzel.
Yeni fast food'cular kesfettik.
Otele girdigimiz anda 10 kisilik 20-25 yas ortalamasina sahip Turk kiz grubuyla karsilastik.
2500 motorun altinda araba yok.
Yol bosken bile kirmizi isikta karsidan karsiya gecmiyoruz.
Hava cok sicak.

Su anda saat 18:22 burada. Biraz once otele geldik. Batu ve Osman Abi odada 15 km nin yorgunlugunu atiyor. Malum aslinda gun daha yeni basliyor.
Yazinin basligini bosuna koymadim tabi ki...

* Bu arada elimizde olmayan teknik nedenlerden dolayi fotograf yukleyemiyorum fotograf ve videolari gelince gorebileceksiniz:)

Burcu Kaptan dedi ki...

Umutcum efsane oldun burada. Amerika maceraların bloga düşünce herkes bunu konuşuyor. Biz asıl fotoları merak ediyoruz.
"Bunlar Endonezya'ya gitti Amerika diye" diye söylentiler dolşmaya başladı bak haberin olsun. Sen mail olarak at fotoları biz yükleriz bloga:))
By the way don't "kiss the girls and make the cry" :)))

cemal dedi ki...

umutcugum, gonderinde orada insanlarin garip olusundan ve akilli insanin olmayisindan bahsediyorsun. anlasilan o ki zorluk cekmiyorsunuz.

sizlerin (boy olarak kucuk insanlarin), amarika birlesik devletlerinde dikkat etmeniz gereken bi sey var, siyah buyuk adamlarin yanina fazla yaklasmayin, uzak durun, yaklasip da incelemeye kalkmayin. bunlari sunun icin yaziyorum, olurya duserlerse altlarinda kalip ezilme tehlikesi yasamayin.