31 Temmuz 2008 Perşembe

It Is Time For A Love Revolution

Dün gece Kuruçeşme'de Lenny Kravitz konserindeydim. Biletimi gişeden alana kadar ben bile farketmemiştim, oysa bu konseri Şubat'tan beri bekliyormuşum ve biletimi taa 16 Şubat'ta almışım :)
Konser 5 ay beklediğime kesinlikle değdi. Her ne kadar hit parçalarından 2-3 tanesini çalmamış da olsalar, çaldıkları şarkılar yetti :))
Konserin benim için en garip kısmı, birdenbire kalabalıkla birlikte sola doğru sürüklenmeye başlamam ve kafamı kaldırdığımda 1 metre (kesinlikle daha fazla değil!) ötemde omuzlarda bir adet ufacık tefecik Lenny Kravitz gördüğüm andı!
Koskoca (!)Lenny korulamarını geride bırakmış, atmış kendini bizim yağız delikanlıların üstüne, omuzlarda kayarak ilerliyor..! Omuzlardayken bir-iki bağırdı, çağırdı. (Peace, Love vs..)

Neyse, o kazasız belasız sahneye döndü, biz de ağzımız açık vaziyette Lenny ve muhteşem grubunu izlemeye devam ettik.
Konserde jazz, rock, blues, soul her telden çaldılar. (Ee caz festivali kapsamında gelince mecburen tabi :) )
Bir de oldukça mesaj içerikli gördüm Lenny'yi. Sanırım son yaşadığımız üzücü olaylardan haberdar olmuş ki "If we want peace, there will be peace! Peace in Turkey" gibi moral cümleleri de sarfetti kendi çapında :)
Gitaristten de ayrıca bahsetmeden geçemeyeceğim. İnanılmaz sololarıyla izleyicileri kendinden geçirmeyi başaran, sanki o an başka boyuttaymışız gibi hissettiren Craig Ross!
Ve tabii ki şarkıcıyı sahnede rezil eden de vezir eden de ekibidir diyerek, huzurlarınızda:

Anthony Breit-bas gitar
Karl Denson -saksofon
Michael Hunter-trompet
George Laks-klavye
Harold Todd-saksofon
Franklin Vanderbilt-davul
Lenny'nin sık sık tekrarladığı "Thank you for welcoming us to this beautiful country, we are blessed to be here" gibi 'İstanbul'a bayıldığı, bizleri çok sevdiği' (abarttım galiba:) ) izlenimi yaratan beyanlarından edindiğimiz, bir sonraki buluşmanın 20 yıldan çok daha az bir süre sonra olacağı izlenimiyle evlerimize dağıldık :)
(p.s: Konser fotoğraflarını bir türlü bulamadım. Bu sebeple Brezilya konserinde çekilmiş bir fotoğraf ekledim. Bizimki de böyle bir şeydi işte :) )

3 yorum:

Burcu Kaptan dedi ki...

Ya Senem neden fotoyu ben çektim demedin? Öyle olduğunu düşünmek daha güzeldi:))
Brezilya mrezilya heryerde atlıyorsa öyle bir kıymeti kalmadı şimdi bak:)
20 yıldan sonra gelmesin zaten yoksa bel mel kalmaz adamcağızda hehehh:)

Adsız dedi ki...

:))
o kadar da abartmayayım dedim yaa... zaten meksika'daki konseri sanki kuruçeşme'de vermiş gibi lanse ettim :p

Bu arada yazıyı tekrar okuyunca farkettim ki "Lenny, Menny", bizim amcaoğlu gibi olmuş :))

Adsız dedi ki...

ayrıca bende nerede o fotoyu çekecek boy... en arkadan başlayıp önlere kadar gidebilmemin tek sebebi yer elması modunda olmam :))
"lütfen kısa boylulara biraz anlayış" diye diye önlere ilerledim.. :))