25 Temmuz 2008 Cuma

Amerika Yolculuğu Başladı

Uzun zamandır beklediğimiz Amerika yolculuğu şu an itibariyle başladı. Saat 11.00'da Gloria Jeans'de buluşuldu. Sohbet, muhabbetin ardından check-in yaptık ve pasaport kontrolünden geçtik. Şu anda ise Advantage Card'in Lounge'ındayız. Batu Jim Beam'ini içiyor, ben de Bacardi'mi yudumluyorum. Osman Abi kendini açık büfeye verdi. Bu satırları da oradan bize sağlanan internet hizmeti sayesinde yazıyorum. Fotoğraf şimdi yükleyemedim ancak en kısa zamanda fotoğrafları da ekleyeceğim.

Satırlarımı bir dizeyle bitirmek istiyorum.
Yolcudur Abbas
Bağlasan Durmaz:)

Bacardi de şahaneymiş:)))))

4 yorum:

Nevra dedi ki...

İyi güzel de, "Umut Amerika'dan dönecek mi?" başlıklı yazıya yorum yazmaman şüphelerimizi kuvvetlendiriyor.

Nazlito dedi ki...

Bacardi'yle başlayan tatil çok eğlenceli geçer. İyi seçim:) İyi eğleninnnnnnnnnnnnnnnn. Bu arada benim için de için! İçeceğim günü iple çekiyorum:)

Leylan dedi ki...

Amerika yolculuğu saat 16:18 itibariyle başlamıştır. Biraz rötar var. Geç olsun, güç olmasın!

Burcu Kaptan dedi ki...

Ben sana demedim mi içmeye daha uçakta başlamayın diye:) Bir de üstüne daha erken başlamışsınız:)
Ben de New York'a gitmek istiyorummmmm