19 Aralık 2011 Pazartesi

Motor'dan Teşekkürler!

Merhaba,

Benim adım Motor. Sevildiğimde duyup duyabileceğiniz en tatlı ve en gürültülü sesi çıkarttığım için bana öyle diyorlar. Guuuuuurk Guuuuuuurk! Sizde de bir motor varmış, haberini aldım ama onun sesi benimkinin yanında çok cılız kalır. Bu arada sevilmeye de doyamıyorum. Sevgi benim için yemekten bile önce gelir :)

Bundan aylar önce çok kötü durumdaydım. Arka bacaklarım tutmuyordu, tuvaletimi bile yapamıyor sokakta yaşamak için direniyordum, ta ki birileri bana elini uzatana kadar. Hızla iyileştim; tekrar hayata döndüm, koşup oynamaya başladım. Beni iyileşene kadar evinde konuk eden dostum, iyileştikten sonra da hiç ihmal etmedi. Hergün beni ve arkadaşlarımı mamaya, suya ve sevgiye doyuruyor. Ona da buradan sevgilerimi gönderiyorum.

Bugün yine hastayım, malum sokakta yaşam çok zor. Akşama doktora gideceğim. Duydum ki daha önce iyileşmemi Asuman adında bir meleğe borçluymuşum ve o melek bugün kötü günümde yine benim yanımda. Umarım en kısa zamanda yine eski sağlığıma kavuşurum. Her şey için çoook teşekkürler! İyileştiğimde belki ziyarete gelirim. :)

1 yorum:

asuman dedi ki...

oooo hemen iyileş motorrrrr