30 Ağustos 2011 Salı

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sevgili Somer,
Dileğine ben de katılıyorum ve diyorum ki;

Tonton bir nine olduğumda,
Bahçemdeki sallanan koltuğuma oturduğumda,
Diğer koltukta beraber bayram kahvelerimizi hüpürdeteceğim kardeşlerim, ablalarım, abilerim var benim İstanbul'da!

Senden esinlendim ama çok güzel yazmışsın ve başlığına "MARJİNAL AİLEM" demişsin ki bu bana yetti...seni tanımıyorum ama en azından benimle aynı hisleri paylaşmış olmandan dolayı mutluyum.
Kalemine sağlık,
Hepinize huzur, sağlık ve mutluluk dolu bir bayram diliyorum.

3 yorum:

asuman dedi ki...

sebişçim, senden haber almak ne güzel:) kayıplara karıştı diyorduk geçenlerde. Umarım herşey yolundadır.
sevgiler:)

Sebiş dedi ki...

Burada zaman nasıl geçiyor anlamıyorum( hergün kurs, kerem, keremin diğer aktiviteleri, dersleri, okul isleri, ev isleri derken kendimi yatağa zor atıyorum. Güya çalışmıyorum ama ev hanimligi çalışmaktan da betermis gercekten. Kerem'i haftada 2 gün okuldan sonra yüzme dersine götürüyorum, ama tahmin edeceğiniz gibi dersten sonra bizim havuzdan çıkmamız minimum 2 saat sürüyor. Su kuşunu sudan çıkarmak ne mümkün) diğer taraftan keremin okulunda aile birliğine üye oldum. Her hafta toplantı var ve her hafta okulda bir etkinlik var ve bunun için çalışan ben dahil toplam 4 anne, 2 öğretmen ve 1 okul müdürü var. Cok eğlenceli etkinlikler yapıyoruz. Gecen hafta anasiniflar için pizza, disco parti yaptık, cocuklar cok eğlendi. Şimdi festivale hazırlanıyoruz filan filan... Yani anlayacağız boş duramadım gene) Marjinal ailemi unutmam mümkün degil, sizi ve tüm ekibi cok cok özlüyorum. Sokaklarda hep birinize rastlayacakmisim geliyor. Keske buralarda bir isler olsada gelseniz! Bu arada ekipte erkek sayısı artmiş inanamadım. Bu bir ilk sanırım? cokkkkkkkkkkkkk öpüyorum.

asuman dedi ki...

Evet sebişcim erkekler arttı ama onları sadece yaşgünlerinde ortalığa çıkarıyoruz:)