7 Şubat 2010 Pazar

Karakarga Heyecanı



Nasıl, Karakarga hallerimi beğendiniz mi? Bilmeyenler varsa öğrensin
Hatice Gökçe "Karakarga" defilesinde Backstage'de gerçekleştirilecek basın görüşmelerini organize etmek gibi bir görevim vardı. Biliyorum yerimde olmak isteyen çok kişi vardı:) ancak şanslı insan bendim. Ben defileye çıkan arkadaşları, o güzel çocukları farklı hayal etmiştim. Podyuma çıktıklarındaki ifade ile çıkmadan hemen önce yaşadıkları gerginliği gördükçe yaptıkları işe daha da saygı duymaya başladım. Kıyafetlerin organize edilmesi, o kısa zaman diliminde doğru şekilde giyinmeleri, makyajlarının doğru şekilde yapılması... hepsi uzaktan çok kolay görünürdü bana. Sanıyorum her iş için aynı şey geçerli. Hemen podyum öncesinde kendilerini son kez her yeri sarmış aynalarda izlemeleri, belki içlerinden ettikleri duaları, heyecanları...Hepsi çok güzel genç pırıl pırıl çocuklardı. Açıkçası onlarla birlikte podyuma çıkıyormuşçasına heyecanlandım, defile sona erdiğinde aldıkları alkışlarla ben de coştum. Karakargayı hiç bu şekilde düşünmemiştim, sadık, oyuncu, zeki, maceracı bir başka canlı. Defileden önce tuhaf sesleri ve siyah tüylerinden başka bir şey çağrıştırmazdı. Ancak kesinlikle defilede tasarımlar, kareografi hele ki müzik o kadar etkileyiciydi ki. Hatice Hanım'ın mütevazı halleriyle de birleştiğinde herşey tamamdı. Bu kadar birbirini tamamlayan unsurlar karşısında ellerinize sağlık diyorum.

4 yorum:

handans dedi ki...

Senin de eline sağlık Eraycım, ne güzel anlatmışsın! Dilek de çok hoş yaşattı bize defileyi bu sabah.
Hepinize bravo, her zamanki gayret ve coşkunuzla moda sektöründe de harikalar yaratacağınıza inanıyorum:)

dilek dedi ki...

Erasycım sadece bu resimler olduğuna inanmıyorum :))

asuman dedi ki...

Hatice Gökçe ile pazartesi sabahı hepimiz gurur duyduk:)

Leylan dedi ki...

Müthiş bir defileydi...