11 Ocak 2009 Pazar

Se Busca



















evet, ay pardon yani si (işte ispanyolcam bu kadar ilerledi), ben döndüm, aslında türkiye'nin her köşesinde yayınlanan aranıyor ilanları sonucu yaka paça döndürüldüm de denilebilir... vizemi uzatamadım:( ama zaten ispanyol kralı vize verse de babam vize vermediği için barça'da daha uzun kalamayacaktım sanırım... babam "kızıııım!" nameleri ile iki gözü iki çeşme "dön bebeğim" diye tutturunca kendimi izmitte babamın dizinin dibinde buldum doğrusu, sanırım uzun bi süre daha ordan ayrılamayacağım ama yılmadım eylemlerim devam edecek. kursu bitirip sertifikamı aldım, şimdilik uygun bi ülke bulup sonra da kaçma planları yapacağım:)
barça'ya gelince, dünyanın en relax kentindeydim sanırım; herkesin sinirleri alınmış gibiydi, pek bi rahat-huzurlu bi yer, katalanlar çok cimri ama çok da tatlı ve iyi insanlar... gerçi orayı kuzeyliler (isveç, norveç, danimarka ve tabii ki ingiltere) istila ettiği için toplasanız beş katalanla falan tanışabilmişimdir, genelde herkes yabancıydı... tabii oraya benim gibi kışın diil de yazın gitmek lazım çok güzel ama gerçekten çoook güzel bi plajı var bi de tabii gaudi'leri var... sagra de familia, park guel demedim hepsini gezdim bi de figueres'te dali'nin evini gezdim, o adamın kesin "arızalı" olduğuna kanaat getirdim, ayrıca evinin olduğu yer de sanırım dünyanın en güzel yeriydi:)
kurs hakkında söyleyebileceğim tek şey, british! hocam ingilizdi, sınıf arkadaşlarımın çoğu da öyle. ayyy tamam, ana dilleri ama bütün gün bla bla bla onları anlamaya çalışcam diye canım çıktı daha anlaşılır konuşsalar ya kelimelerin baş harflerini söylemekle tam konuşmuş olmuyorlar birinin bunu onlara açıklaması lazım... ama bu sorunum haricinde kurs da iyi geçti. engin grammar bilgimle herkesi şaşırttım. hehe sanırım tr eğitim sisteminin ezberci yapısı bi tek bu işe yarıyo...
işte benden bu kadar, nazlı ve cemal'in bebeklerini görüp çoook sevindim. mutlu huzurlu büyüsünler inşallah:) darısı nevra'nın başına:)
hepinizi çoook öpüyorum
sevgiler

7 yorum:

asuman dedi ki...

Hoşgeldin güzelim:)
O kadar gitme dedik ama dinletemedik!
Böylece içinde de kalmamış oldu:)

Olmadığın 1-1.5 ay içerisinde yaşadığımız değişikliklere inanamıyor insan değil mi?

serpil dedi ki...

merhaba fundacim, senden haber almak guzel. ugra da yuzunu gorelim ;)

burcu dedi ki...

Hoşgeldin Funda az da kalmış olsan müthiş bir yerdeydin yaz kız farketmezz:))

Leylan dedi ki...

Fundacım hoşgeldin! Anılarının bu kadarla kalmadığına eminim. Gel de anlat!

orwen dedi ki...

Hoşgeldin Fundaaaa, anılarını ve fotoğraflarını en kısa zamanda dinleyebilmek dileğiyle...

dilek dedi ki...

böyle olmaz, bize bir sunum yapman lazım canım. hoşgeldinnnnn :)

Funda dedi ki...

teşekkür ederim hepinize:) halen izmitteyim ama bi ara gelip sizleri görmeyi çok isterim:)
sevgiler...