20 Şubat 2008 Çarşamba

Kumburgaz'da Başbaşa!

Bildiğiniz üzere Marjinal ekibinin bir kısmı Sevgililer Günü'nü TÜYAP'taki EMITT Fuarı'nda geçirdi. Bir önceki blogumda da yazdığım gibi başka planı olmayanlar için oldukça eğlenceli ve değişik bir geceydi. Ve ben de o gün için planı olmayan kişilerdendim.
Benim Sevgililer Günüm oldukça renkli geçti. Tekrar aynı şeyleri yazmamak için sizlerle fuar sonrası yaptıklarımızı anlatacağım.
Gala gecesinden sonra Sebiha hanımla çıkarak Kumburgaz'daki otelimizin yolunu tuttuk. Eşyalarımızı odamıza bıraktıktan sonra bir şeyler atıştırmak(!) için (tabii ki sadece Sebiha hanım atıştırdı, ben eni konu yemek yedim :D ) otelin restoranına indik. Bir de ne görelim! Sizlerin de yukarıda gördüğünüz üzere tüm masalar mumlar ve çiçeklerle donatılmış, ortam loş ve bir şarkıcı kızımız, bir piyanist-şantörümüz ve bir de bas gitaristten oluşan canlı müzik ekibi de orada!
Benim için pek farketmiyordu ama eminim ki Sebiha hanımın bu geceyi canlı müzik eşliğinde benimle geçirmektense eşiyle yapacağı çok daha güzel ve romantik planları olabilirdi. :)
(Bu bloga özellikle Sebiha hanım'ın yorumunu bekliyorum :)) )

Hiç yorum yok: