5 Mart 2010 Cuma

Bir Kuğu: Zeynep Tanbay

Zeynep Tanbay'ı keşfedeli iki yıl kadar oluyor. İki sene önce bir gösterisine gitmiş ve çok beğenmiştim. Geçen Aralık ayında da bu yılki gösterileri Araz'ın prömiyerine gittim ve yine çok beğendim. Bir saat süren dansları müthiş enerji, estetik ve uyumla doluydu. Çıktığımızda birlikte gittiğim arkadaşıma, bir kez daha görebilirim, demiştim. Tesadüfler birbirini kovaladı, önce İstanbul Avrupa Kültür Başkenti açılış etkinlikleri kapsamında Aksanat'taki stüdyolarında sonra da dün gece Cemal Reşit Rey'deki ikinci gösterilerinde tekrar izleme şansım oldu. Hiç sıkılmadan, büyük bir keyif ve hayranlıkla yeniden izledim. Zeynep Tanbay, sadece kuğu zarafetiyle yaptığı dansıyla değil, müzik seçimi, ışık düzenlemesi ve inanılmaz koreografisiyle sahnede bir kez daha devleşti. Uzun boyu, sadeliği ve güzelliğiyle zaten göz dolduran bir sanatçıyken inanılmaz mütevazılığıyla da herkesin kalbini kazandı. Genco Erkal'ın söylediği gibi "onu sahnede bir kez izleyen biri, o deneyimi kolay kolay unutamaz. Çok özel bir ışığı olan dansçı".

İlgilenenler 21 Mart Pazar günü Caddebostan Kültür Merkezi'nde bu güzel ve özel gösteriyi izleyebilir.

Hiç yorum yok: