4 Ocak 2010 Pazartesi

İFSAK 50.Yılını Kutladı...



İstanbul Fotoğraf ve Sinema Amatörleri Derneği (İFSAK), bu yıl kuruluşunun 50’nci yılını kutladı. Bu nedenle "İZ" sergisi ve yönetmenliğini İFSAK üyesi Metin Avdaç’ın üstlendiği “İFSAK 50. Yıl Belgeseli” gibi çeşitli çalışmalar planlanmıştı. “İFSAK 50. Yıl Belgeseli” filminin ilk gösterimi 24 Aralık 2009 Perşembe günü İFSAK üyelerine ve basına açık olan bir gösterimle İTÜ Maçka Yerleşkesi Mustafa Kemal Amfisi’nde düzenlenen gecede yapıldı.
Gecenin sunuculuğunu Gülsen Tuncer’in yaptığı bu anlamlı gecede, İFSAK’ın YK Başkanı Tanju
Akleman’ın konuşmasının ardından, Hulki Öğreten konuştu. Hulki Bey, İFSAK’ın 6 kurucusunun arasından hayatta kalan son kişi olması nedeniyle gecenin de onur konuğuydu aslında. Hala kuruluş günlerinin heyecanını içinde taşıdığını ve yaşadığını da her halinden anlayabilirdiniz. Bu nedenle de bu gecede olması geceye ayrı bir anlam verdi. Daha sonra İFSAK’ta 1968-1976 yılları arasında Yönetim Kurulları’nda görev almış ve iki dönem başkanlık yapmış Özdemir Cebeci ve 1976–1985 yılları arasında Yönetim Kurulu Başkanlığı yapan Prof. Mehmet Bayhan’ın konuşmalarının ardından İFSAK’ta sinema üzerine Hilmi Etikan’ın konuşması oldu.
Günün anlam ve önemini belirten konuşmaların ardından bu anlamlı gecede İFSAK'ın bize ve diğer sponsorlarına bir de sürprizi oldu ve 50. yılın anısına sponsorlara birer cam plaket takdim edildi. Bunun için İFSAK yönetimine tekrar teşekkür ediyoruz ve daha nice 50nci yıllar diliyoruz...

























İFSAK 50.Yil Ödül Töreni from Marjinal Porter Novelli on Vimeo.

İFSAK’ın Eş sponsorları: Olympus, Finansbank, UGL, Ünsped
Tasarım sponsoru: YES!!!Crea
Tanıtım: Marjinal Porter Novelli

Bu mesajı yazmak için biraz geç kaldım, o da benim kusurum :((
Görsel temini için İFSAK’a ve Arzu Hanım’a da çok teşekkürler...

Hiç yorum yok: