15 Ağustos 2009 Cumartesi

HP ile Bir Deste Yıl

Yıl 2000'in son ayları... Marjinal'de işe yeni başlamışım, ofiste de o sırada HP Küçük Mucitler telaşı var. HP'nin Marjinal için önemini daha o ilk günlerimde anlamıştım. Şimdi yıl 2009, HP Marjinal Porter Novelli için hala aynı önemde. Hem bilişim sektöründe hem de pazarlama iletişiminde zordur böyle 10 yıl birlikte çalışabilmek, ama HP ve Marjinal 10 yıldır kesintisiz birlikte çalıştı. Hatta Marjinal, HP'nin bir departmanı gibi çalıştı. Bu sürede HP'de neler neler değişmedi ki, GM'ler değişti, pazarlama yöneticileri, bölüm yöneticileri değişti, onlarca kere organizasyonel yapı değişti, ofis değişti, defalarca kısaltmalar değişti, HP sürüyle şirket aldı ve yeni alanlara girdi, logosu hatta CEO'su bile değişti ama PR ajansı değişmedi...

Ben bu oyunun tam 5 yılında sahnedeydim. Tarifsiz keyif aldım, çok iyi dostluklar edindim. Birçok HP çalışanından daha çok şey bilir oldum. Özel hayatımda bile HP'nin avukatı oldum. İş yoğunluğu bezdirmedi beni, hep sevdim onlar için çalışmayı. Ama bugünlerde canım sıkkın, hepimizin canı sıkkın. Bu ilişkinin iş boyutu maalesef bitiyor, alınan global karar doğrultusunda HP'nin bölümleri tüm dünyada yeni seçilen ajanslarla çalışmak zorundalar. Bize de kurulan dostluğumuzu sürdürmek kalıyor. Bu dostluğa çok güveniyoruz, kolay kolay zarar görmeyeceğini biliyoruz:)

Bu hafta hep birlikte çok güzel bir akşam geçirdik, bizim için yaptırdıkları plaketi alırken gözlerimiz doldu...

Sevgili HP ailesi sizden çok şey öğrendik, birlikte çok keyifli çalıştık, hep birbirimizin yanındaydık, bundan sonra da öyle olacağız.

Sizi seviyoruz...



2 yorum:

Nevra dedi ki...

Yasemincim, çok güzel dile getirmişsin duygularımızı. Üzerine söylenecek pek bir söz kalmamış. HP ekibinden gelen bir yorumu da ben eklemek isterim.

"Biz de aynı çalışma coşkusunu, profesyonellikle dostluğun beraber olabileceğini bu 10 senede Marjinal ile yaşadık. Herkese gönülden teşekkürler...”

Nevra dedi ki...

Çok pardon... Yukarıdaki HP yorumunun sahibinin ismini yazmamışım. Efendim bu güzel cümleler Sevgili Ertuğ Ayık'a aittir.
Çok teşekkürler Ertuğ'cum.