2 Temmuz 2009 Perşembe

Yuvaya Dönüş:)

Ne çok şey sığdı geçen 6 ve öncesinde yaşanan 9 aya. Ne mutluluklar, heyecanlar, meraklar, telaşlar, evhamlar, stresler, koşturmalar, uykusuzluklar ve ey aziz hormonlar... Şimdi hiçbirşey olmamış gibi kaldığım yerden devam. Değişen şey evimde beni bekleyen neşe pınarım, yaşam sevincim:) Taylansız zaman geçirmek zor. Bu süreçte yanımda olan herkese çok teşekkürler. Yaso'nun telkinlerine, Serpil'in nasihatlerine, Asuman Hn'ın anlayışına, Apo bey ve Osman Baba'nın balıketi halimi çok sevip hergün kilolarımla ilgili olumlu yorumlarına:) Herkese çok teşekkürler. Yuvaya döndüm:)

Taylan'la bugünden bir foto:)

8 yorum:

serpil dedi ki...

nazım sen duygularını paylastikca, inan benim 7 yil onceki yasadiklarim geliyor aklima ofisten kimse bilmez ben paylasmazdim kimseyle, sen ne guzel ki paylasiyorsun ve ne sanslisin ki senin yasadiklarini yasayanlar ama bak efe simdi kocaman oldu ve cocukluktan cikti artik. nazim oglusunda seni ozlemeyi ogreniyor, seni gorunce heyecanlaniyor. sunu bilki calisan annelerin cocuklari hayatta daha basarili oluyorlar bunu zaman gectikce ne demek istedigimi anlayacaksin. bak yine nasihat etmis oldum:) hay allah.

ozii dedi ki...

Dünyalar güzeli bir anne,yakışıklımı yakışıklı taylanım .

asuman dedi ki...

6 ay sonra Tayyar da çalışma hayatına başlayacak, çok heyecanlı:) Gaspar koçu olur, işleri öğretir ona:)

Leylan dedi ki...

hoşgeldin nazlı'cım. :)

Nevra dedi ki...

Nazlicim, benim buyuk gunume de az kaldi bilindigi uzre. Iste o gun geldiginde sen de benim destekcim olacaksin eminim ki. Gozlerime bakacak ve kimi dusundugumu anlayacaksin.hayatlarimizdaki boylesi degisikleri en az bizler kadar sevgi ve coskuyla karsilayan bir yuvamiz olmasaydi nasil atlatirdik bugunleri. Hepinizi opuyorum, gozlerim doldu, gidip sileyim :)

asuman dedi ki...

Dila için de zilli bir şeyler düşünüyor nevroş, sakın merak etme.
Terasa nasıl kaçılır, avizede nasıl sallanılır, çamaşırlar alt kata nasıl teker teker taşınız, bir koç olarak öğretecek Dila'ya:)

Nevra dedi ki...

Zaten Dila nin adi Dila olmasaydi kesin Zilli olurdu herhalde :)

Nevra dedi ki...

Zaten Dila nin adi Dila olmasaydi kesin Zilli olurdu herhalde :)