22 Temmuz 2009 Çarşamba

Burcu'nun Maceralarına Devam...

Asya kuzu dün sabah "Havuza gitmek icin para kazanmam lazım" diye, söylene söylene işe geldi, Dirseği ocakta yanınca "Bak dizim yara oldu" şeklinde tüm ofise gösterince biraz Burcu'nun başını döndürdü sanırım. Öğle yemeğinde Burcu'nun bir diyaloğunu aktarmak istiyorum...

Yer:Sevgi Rest.
Saat:12:30 suları

Burcu hesabını ödemek üzere kartını uzatır
-Ne yediniz kızım?
-Bakla, sütlaç
-Burcucum barbunya ve cacık yedin???
-Eee ne var, bunun da içinde dereotu var (barbunya'yı göstermektedir)
-Hayır canım o maydonoooos :PP

Burcu kuzuya sevgilerimle...

4 yorum:

Burcu Kaptan dedi ki...

Diyalog bundan çok daha uzun tabi. Öyle pat diye sütlaç filan demedim. Barbunya ve baklayı karıştıyorum onu inkar etmiyorum:) Ama siz Asya'ya sütlaç sütlaç dediğiniz için ben de cacık yerine sütlaç diyiverdim. Çarpıtmayalım pls:)

Burcu Kaptan dedi ki...

Bu arada restoran Sevgi değil Arzu :D Olabiliyormuş demek ki :p

Yaso dedi ki...

Benim dün akşam dinlediğim kadarıyla daha komik aslında, anlatmanız lazım, yazarak biraz karizması gitmiş:)

Nazlito dedi ki...

Hele Burcu'nun şaşkın bakışları görülmeye değerdi!