12 Mayıs 2009 Salı

Bir Teknoloji Sevdalısı!

http://www.alirizaonline.com/

Siteye gelen bir okuyucu yorumu:

"sayin beyefendi,sitenizi ziyaret ettik,elinize saglik cok guzel olmus, uluslararasi mail adresi vermissiniz ama biz yurticinden yaziyoruz,simdi bu adresten yolluyorum ama yurtici mail adresinizi yazarsaniz daha mi kolay olurdu, sayfanizda belirtirseniz memnun oluruz.islerinizde ve netten yayin hayatinizda basarilar dileriz."

Ali Bey kibarlığından ve beyefendiliğinden ödün vermeden kendisine yöneltilen tüm sorulara yanıt veriyor. İşte ıspatı:

"Oncelikle web sitenizden cok etkilenmis oldugumu belirtmek istiyorum ve basarinizi saygiyla kutluyorum sayin Ali Riza Sarac.Benim size bir sorum olacak : "telsizi ilk gordugunuz anda tam olarak neler hissettiniz?"Tum detaylariyla anlatmanizi istiyorum cunku sizin aciklamalariniz ben ve arkadaslarimin gelecegine isik tutucu bir nitelik tasiyacaktir.Tesekkurler simdiden.."edge crusher

CEVABIMIZ

"Edge Bey,Telsizi gordugumde daha onceden gormemis oldugum icin cok sasirmistim. Sesin bi sekilde ozel bir yonlendirmeyle istenilen mecradan istenilen mecraya transfer olunabilmesi beni cok etkilemisti. Kariyerimizde bu anin gercekten etkisi olmustur.Tesekkur ediyorum,"Ali Riza Sarac



Hiç yorum yok: