8 Mayıs 2008 Perşembe

Uzaklardan Gelen İmdattttttttttttttt :))))) (Osman'dan)

Sen benim yokluğumda at koşturmaya devam et Cemalimmmm, devam et. :)
Hıdrellez filan falan gezmeler tozmalar.Hahahahahaa...
Ben de burada köşebucak kızlardan kaçmaktan iş yapamaz duruma geldim yahuuu:)
OSMAN BURAYA, OSMAN ŞURAYA, OSMAN GEL, OSMAN.. FALAN FILAN SIKILDIM TABİİ Kİ :)
İşler burada biraz yavaş ilerliyor, sıkıcı bir şehir ve sıcak aynı zamanda. Bir de üstüne zamansız sağanak yağışlar...
Bugün sonunda Erden'le tam bir plan yapabildik çünkü rüzgarlar gün boyunca değişken.
Yarın akşam hani sana bazı yerlilerin resmini göstermiştim ya, işte oraya uçuyorum. 6 saatlik bir uçuş daha! Böylece yola çıktığımdan beri 36 saatlik uçuş eder.
Bu son yazdıklarımı iyi çalış, gelince imtihan edeceğim.
Kendine iyi bak, yine yazarim.
Selamlar, öptümmmmmmmmm...
Osman

Hiç yorum yok: