22 Ocak 2008 Salı

Muazzam Etkinliğe Boğaz Köprüsü'nün Güzelliği Yansıdı


Hummalı bir çalışmanın sonucu ancak bu kadar güzel olabilir diye düşünüyorum. "Ekip dediğin böyle olmalı" dedirtiyor insana :)

Wikipedia'yı herkes bilir. Benim de girdiğim siteler arasında yer alıyor. Ama Jimmy Wales'i bu kadar yakından tanıyacağımı hiçbir zaman düşünmemiştim.
Etkinlik sabahı konukları beklerken Esma Sultan'nın büyülü atmosferine kapılıp etrafıma bakıyordum. Hep resimlerden tanıdığım Jimmy Wales'i bir anda kapıdan içeriye girerken gördüm. Hızlı adımlarla kapıdan içeri girmesi ve kendisiyle ilgili brandingleri görünce durup kalması dikkatimi çekti. Herhalde böyle bir çalışmayla ilk defa karşılaşıyordu. "Eeee, burası Türkiye, burası Marjinal" dedim içimden. Yüzünde tebessümle yürümeye devam etti. Herkese selam vererek etkinliğin yapıldığı Esma Sultan'ın ikinci katına çıktı.

Yazılan çizilenlerden de anlaşıldığı gibi Jimmy Wales'in gelişi muhteşem bir etki yaptı. Hele bloggerların Jimmy'ye olan sempatisi görmeye değerdi. En son gördüğümde sıraya girip fotoğraf çektirmek için bekliyorlardı. Blogun önemini bir kez daha bu etkinlikte vurgulamış olmak güzel bence. 100'e yakın blogger'ı bir etkinlikte toplamak ve onlara bir daha hiçbir yerde bulamayacakları bir bilgiyi sunmak herşeyden güzeldi bence.

Görseldeki önemli noktalara dikkat edelim lütfen :)
Muhteşem bir etkinlik - Blog kralı Jimmy ve Boğaz Köprümüzün bu güzel etkinliğe yapmış olduğu muhteşem yansıma...

Hiç yorum yok: