30 Kasım 2012 Cuma

Ben saksı değilim! En çok bana geleceksiniz!


Gördüm ki Murtaza Bey Ankara'ya gelmiş ve Baba'yla görüşüp geri dönmüş. Haberim olmadığı için görüşemedik maalesef. 

Yani diyeceğim odur ki iş için veya değil, Ankara planlarınızda şubemizi de göz önünde bulundurun.

Buyrun gelin, ofisimizi gezin, yiyelim, içelim, konuşalım, gülelim (yazar burda sizi evine davet ediyor).

Ofis için vaktiniz olmazsa yer-zaman belirtin, ben sizi görmeye geleyim. Uzun lafın kısası daha fazla özlemeyeyim. 


Diyeceksiniz ki "sen zırt pırt İstanbul'a gelip bizi görmeye gelmezken iyiydi ama!" Demeyin! Benim İstanbul'a 10 gelişimden 9'u Cumartesi-Pazar'a denk geliyor. Hafta içine denk geldiğinde de mutlaka birşeylerin peşinde koşturmaya gelmiş oluyorum ve uğrayamıyorum.

PS: Söz verip de gelmeyen ama isimlerini verip rencide etmeyi de istemediğim arkadaşlarımı da huzurunuzda kınıyorum. 




Sevgiler ve mutlu hafta sonları!

Angaralı Uzi.

Hiç yorum yok: