21 Şubat 2009 Cumartesi

Apartmanımdan İnsan Manzaraları

İnternetten gelen "Memleketimden İnsan Manzaraları" konu başlıklı mesajları bilirsiniz. Komik ama gerçeklerden oluşan bir sürü resim ya da anekdot dolaşır durur, biz de güleriz. Bir komikliğe de ben şahit oldum, en birinci elden sizinle paylaşmak istiyorum.
Geçen sabah evden çıkarken apartman girişinde bulunan duyuru panosunda bir yazı gördüm. Üzerine çarpı işareti yapılmış bir kapı resminin yanında kırmızı kalemle şunlar yazılıydı (yazım hataları da ayrı bir vehamet, aynen iletiyorum):

- Kapı kilitlenmisin. Sabah çoçuk okula gidiyor zorlanıyor. İlginize

Akşam geldiğimde şu cümle eklenmişti:

- Bi zahmet annesi indirsin çocuğunu hırsızlar giriyor kapı açık kalınca. Lütfen kilitleyin

Dün gece ise aynı kağıda şu dialog eklenmişti:

- Annesinin ayağı incildi

- O zaman siz indirin çocuğu

Son durum bu. Kağıt üzerinden devam eden kapı kilitlensin-kilitlenmesin tartışmasını merakla izleyeceğim. :)

6 yorum:

handans dedi ki...

İnternetten gelen bu tür "manzaralara" hep çok gülerim ama this one really takes the cake! :)))

Adsız dedi ki...

yok artıkkk :)))

dilek dedi ki...

Valla inanırım çünkü geçen sene buna benzer bir olay bizim karşı apartmanda yaşanmıştı ama farklı bir konuda tabii. O apartmana ne zaman girsem, gözüm hep o panoya takılır :)

!NeslihaN! dedi ki...

Bence kapı kilitlensin, çocuk da okula gideceği zaman giriş kapısına en yakın dairedeki yardımsever teyzeden yardım istesin... Böylelikle apartman sakinlerinin huzuru yerine gelsin, çocuğun yaşadığı zorluklar ve engeller aşılsın, annesinin de "incilen" ayağı bir an önce iyileşsin.... Hatta insaniyet namına apartman panosuna bu yazıyı printerdan çıkış alıp biz asalım... Para da almayalım... Ve hatta Yardımsever teyzenin cevabını yazacağı bir evet/hayır kutucukları yazalım ki emrivaki olmasın... OHHH... sorun da çözüldü...

Valla kendim için bu kadar kafa yormazdım ama çok üzüldüm hallerine... :) hehhe en uzun yorumumu da yazmış oldum :))))))))

Batuhan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Batuhan dedi ki...

Bence kapılar kilitlensin =)