5 Ekim 2008 Pazar

İlk Bayramımdı...


Ben de ilk bayramımda bol bol gezdim. Annemler beni hergün alıp bir yere götürdü. Hatta annem bana bayramlık elbise bile aldı, fotoğrafta gördüğünüz gibi:) Ama lütfen görüntü sizi yanıltmasın, o ayakkabıları annem almadı tabii ki, bunlar tee ben doğmadan önce hediye gelmişti, annem de bayram diye giydirdi, yoksa bilirsiniz böyle kokoş şeyleri pek sevmez. Şimdi ben bunu yazarken yanımda diyor ki, "böyle kokoş şeyleri Dilek'in kızı olduğu zaman onun üzerinde göreceğiz." Bakalım görürüz hep birlikte, ben o zamana kadar çoook büyümüş olurum.

Sevgiler,
Beren

5 yorum:

Nevra dedi ki...

:)
ayrıca 5. ayın da kutlu olsun beren ablacım. yarın 6. ayına girecekmişsin, annem söyledi.
ben bayramda dışarıda gezemedim ama bu bayramdaki en önemli faaliyetim hep annemi tekmeleyip durmamdi. ilk kez bu kadar belirgin tekmeler attım. hatta babam da hissetti ilk kez:)

hala isimsiz bebek aydın :)

dilek dedi ki...

yerim ben seni berenim. bayramlıklar pek yakışmış, nice bayramlar göresin :)

valla benim cocugum olursa kesin kokos olur :)) ama sen de öyle olacak gibisin, ne kadar annen istemesede :)

asuman dedi ki...

seni yerim bennnn:)
bir an evvel yemek istiyorum hatta!

Burcu Kaptan dedi ki...

Ayyy Beren de çok tatlııı:)

ozii dedi ki...

Yasemin
Bereni bize getir,
yasemin bereni bize getir :)))))