3 Aralık 2007 Pazartesi

Ne uçakmış be...!














ben ŞAKİRi muzlu severim diyenler olsun, ben ŞAKİRin hasını severim,ben ŞAKİRE ŞAKİR demem ŞAKİR benim değilse diyenler,ŞAKİR dediğin bi çeşit doğa olayıdır diyenler,ŞAKİR istese dikiz aynasında cd olurum diyenler, leblebi tozunu ŞAKİR buldu gerisi yalan dünya diyenler,97-98-99-100 önüm arkam sağım solum ŞAKİR diyenler,olum ŞAKİR istese şimdi venüse ışınlanır diyenler, bu bu bir uçak-hayır hayır bir kuş- hayııır bu ŞAKİR diyenler, abi aslında ŞAKİR diye bişey yokmuş bu insanlığın mükemmeli araken uydurduğu bir yalanmış diyenler,rambo 6'da rambo ŞAKİR olsun diyenler... ve daha niceleri... (hepimiz aynı hayalin peşinde değil miyiz zaten)

Şakir Özsoy'un anısına çok seven bir arkadaşının yazısıydı bu... Paylaşmak istedim...

Mekanı cennettir herhalde...

Hiç yorum yok: