27 Kasım 2007 Salı

Çağrı

Uzun zamandır hazırlıkları yapılan Sertab Erener-Fahir Atakoğlu konseri dün gece Lütfi Kırdar'da gerçekleşti. Türk Eğitim Derneği'nin 80. yıl kutlama etkinliklerinin ilki olan konseri 1900'ün üzerinde kişi izledi. Halit Ergenç'in gönüllü olarak sunuculuğunu üstlendiği gecede Dernek Genel Başkanı Selçuk Pehlivanoğlu'nun yaptığı konuşma izleyenlerin coşkulu alkışlarıyla karşılandı. Hatta ekibimizden bir arkadaşımız, bu konuşma üzerine "Ne kadar güzel konuştu! Askere gidin dese giderim!" dedi... Askerden yeni dönmüş olmasına rağmen... Konuşma ve sunumdan sonra sahne alan Sertab Erener ve Fahir Atakoğlu, güzel müzikleriyle gecenin rengi oldu.
İşin bilgilendirme kısmını yaptıktan sonra gelelim benim için anlam ve önemine... :)
Bilenler bilir, ben TED'liyim, yani Ankara Kolejli. Dün gece bu konser vesilesiyle Ankara'dan gelen grubunun içinde eski öğretmenlerimin olması beni çok duygulandırdı ve sevindirdi. Fuayede beklerken onları uzun uzun, dolu gözlerle izledim... Ne çok şey değişmiş, hem ne çok şey de aynı kalmış! Aynı sıcaklık, aynı gülen gözler, aynı ruh!
Bir ufak not daha... 80. yıl etkinliklerinin sloganı nacizane benim önerimdi. :) Koskoca Lütfi Kırdar'ın her tarafında bu sloganı görmek, tüm konuşmalarda bu sloganı duymak benim için ayrı bir gurur oldu.
Çağrımız herkese: "Eğitim İçin El Ele, Tek Yürek, Tek Meşale!"

1 yorum:

handans dedi ki...

Leylancim, bu sloganın bir TED'li olarak senden çıkması özellikle anlamlı.
Bir de tabii "slogan kariyerinin" henüz başlarındayken İstanbul'un ve Türkiye'nin her köşesinde billboard'lara, afişlere, dergilere ve web'e sere serpe yayılmak da herkese nasip olmaz.
Eee artık umarım bu slogan konusuna daha çok zaman ayırırsın :))