31 Temmuz 2007 Salı

yaratıcılık

Yaratıcılık ve yeni fikirler ortaya çıkarma iyi bir gözlemci olmaya bakıyor. İnsanların günlük ihtiyaçlarından tutun, en son trendleri en ince ayrıntısına kadar incelemek yaratıcı beyini ortaya çıkartır. İki gün önce Bağdat caddesinde yürürken bunu bir kez daha anladım. Malum en sıcak günleri yaşıyoruz bu yaz. Sokakta bunaltıcı hava ile birlikte yürüken ya da otobüs durağında beklerken üzerinize soğuk su taneciklerinin püskürtülmesini dilersiniz içinizden. İşte iyi bidigimiz bir içecek firması, cadde üzerine koyduğu büyük şişelerin kapaklarından siz yanından geçerken bu aklınızdan geçeni okuyup su püskürtmeye başlıyor. Özellikle durakta otobüs beklerken gelen bu serinlik, insana ' İşte reklam bu! dedirtiyor:)

2 yorum:

cemal dedi ki...

sulecigim, yasadigim topraklarin insanini biraz, taniyorum. tepki baska olur.

cemal dedi ki...

"biraz"dan sonra atilmis vurgul en az benim kadar gereksiz diye dusunuyorum.

dusunuyoru eylemi beni "dousunuyorum varim" sacmasina goturdu.

beni bu gun her sey goturur.