10 Ağustos 2007 Cuma

Tezel abi sen çok yaşa!

İletişimde olduklarımızla daha sağlıklı ve güvenli iletişim kurabilmek için, yaklaşık 3 haftadır ofisimizde hummalı bir çalışma var. Sistemlerimizi yeniliyoruz çünkü.
Her zaman duyarız bir yerlerde "Sistemlerimizi Yeniliyoruz" tümcesini, belki de çok sık duyduğumdan, bu işin bu kadar zor olduğunu ve çok fazla emek istediğini bilmiyordum açıkcası.
Gerçekten yeni sisteme geçmek çok zor bir olaymış. Bunun için iyi analizler yapmak ve işinde uzman sistem entegratörleriyle çalışmak gerekir.
Biz bu konuda çok şanslıyız işte. Sistemlerimizi kuran Tezel Abi gibi bir uzmana sahibiz çünkü. 3 haftadır bizim daha güvenli çalışabilmemiz için çabalayan, gece gündüz çalışan ve yüzlerce kez sorulan aynı soruya, sanki ilk defa cevaplıyormuş gibi cevap veren birisi Tezel Abi.
Günü tamamlayıp, evime dönmek için ofisten ayrıldığımda Tezel Abi'yi bilgisayarının başında bırakıyorum. Sabah işe geldigimde onu bıraktığım yerde aynı hummalı çalışma içerisinde buluyorum.
Artık son aşamaya geldi sistem yenileme olayları. Süpersonik, çok acayip teknolojiler mevcut artık ofisimizde. Emeği geçen herkese (başta Tezel Abi ve Marjinal'in Neo'su Mert Abi) teşekkürü bir borç biliyorum.

Bitti...

2 yorum:

dilek dedi ki...

özellikle bana etiket yapma konusunda yardimlari icin cok tesesekkur ederim :) mertcim sana da kocaman coook tesekkurler :)

Leylan dedi ki...

tabii bu arada tezel bey'i fahri marjinalli yaptık. Resimde belli olmuyor ama üzerindeki "marjinal club" t-shirt' ü! :)