14 Ağustos 2007 Salı

NeDen BeN? :((

Son birkaç zamandır bu soruyu cok soruyorum kendime... Neden? Neden? Neden? Tam diyorum ki herşey harika gidiyor, pat ya dişim ağrır ya başka birşey çıkar. Bütün aksilikler de beni mi bulur?... Ama herhalde bugün yaşadıklarımı hiç unutmayacağım. Bu konuda sizleri de uyarmak isterim. Malumunuz hepimiz dışardan bir şeyler yiyoruz. Ben de artık son günlerde aldığım kilolar yüzünden dedim güzel bir salata söyliyeyim. Ayy söylemez olaydım! Bütün gece mide ağrısı çektim. Hadi geçer, şimdi geçer, yok! Sabah işe gelmek için kalktım da aman tanrım isterseniz gerisini anlatmayım. Zavallı ablacım bütün gün hastahanede peşimde koşturdu. Zehirlenmişim! Berbat bir şeydi anlatamam! Sadece serumla beslendim bugün ve daha yeni yeni kendimdeyim. O yüzden dikkat edin yediklerinize nooolluuurrr!...

Hiç yorum yok: