7 Ağustos 2007 Salı

Güne Mutlu Başlamak Gibisi Yok...

Neden bilmiyorum ama bugün çok mutlu uyandım. Güne mutlu olarak başlamak gerçekten çok güzel bir şey. Sabahları işe gelirken insanlara bakıyorum da genellikle mutsuz insan yüzleriyle karşılaşıyorum. Aslında İstanbul gibi metropol bir şehirde güne başlamak gerçekten de zor. Düşünsenize sabahın ilk ışıklarıyla güne merhaba derken kendinizi yoğun bir karmaşanın içinde buluyorsunuz; önce hazırlanma zamanı sonra bu trafikte işe nasıl yetişicem derdi. Otobüs mü kaçtı tühh ne yapıcam, toplantıya geç kaldım gibi....Her ne olursa olsun bence pozitif düşünmek bu durumdan sıyırıyor insanı. Her zamankinden biraz daha erken kalkarak kendine vakit ayırmak yaşamın ne kadar güzel bir şey olduğunu bir kez daha düşünmek gerçekten de kendi iyi hissetmeni sağlıyor. Yaşamak çok güzel. Yaşamayı ve İnsanları çok seviyorum :) Şiddetle tavsiye ediyorum, güne mutlu başlamak gibisi yok...

Hiç yorum yok: