3 Ağustos 2007 Cuma

ilk defa...

Bu sabah blogumuza şöyle bir göz atayım dedim, ekranın karşısında dakikalarca çakılıp kaldım.

Kimisiyle yıllardır kimisiyle aylardır aynı ofisi paylaştığım Marjinallilerin iç dünyalarına, duygu ve düşüncelerine, heyecanlarına ilk defa bu kadar yaklaşabildiğimi hissettim.

Hepsi birbirinden ışıltılı yazılarda gizli şairler, filozoflar, ama en önemlisi sağlam ve sıcak yürekler buldum.

Öyle heyecanlandım ki hepsine ayrı ayrı yorumlar yazmak istedim, başa çıkamayınca toptan yazayım dedim.

Açıkçası ilk günlerde bloga bu kadar büyük bir ilgi olmayacağından korkmuştum. Yanıldığım için mutluyum. Fikirden tasarıma, yazıdan yoruma, katkıda bulunan herkese yürekten teşekkürler...

1 yorum:

asuman dedi ki...

Evet çok haklısınız Handan hanım:))
Aynı azmin marjinalyaklaşımlar bülteni için de olacağına %100 eminim. Yoksa Figo hepimize ceza verecek:)