8 Ağustos 2007 Çarşamba

Kaderin elimde Özcan Deniz!

Nereden aklima geldiyse, Google karşımda açıldığında adımı aratayım dedim. Üçüncü sırada kocaman ve koyu harflerle adımı gördüğümde yaşadığım şoku anlatamam! Aynen şunlar yazıyordu:

Yeni Şafak - Televizyon - Özcan Deniz'in kaderi Leylan'la gülecek ...
Asmalı Konak, Haziran Gecesi ve Kader dizilerinde rol alan Özcan Deniz, Eylül ayının ilk haftası Leylan isimli yeni bir diziyle izleyenlerle buluşuyor ...

Daha fazla okuyamadım. Nasıldı yani? Benim adım Özcan Deniz'e dizi adı mı oluyordu? Kaderi benimle mi gülecekti? Gülmez olsundu. "Nayır" dı, "nolamaz" dı.

Şimdi herkes çocuğuna benim adımı koyar, gazetelerde, dergilerde adım geçer, Özcan Deniz de kesin bir şarkı yapar, her yerde istek olur. Hayatim bir kaç yıl mahvoldu! :(

1 yorum:

handans dedi ki...

Çok haklısın Leylancım, şimdiden geçmiş olsun. Umarım bu badireyi kolay atlatırsın :)