28 Ağustos 2007 Salı

Tatil Matil

Aradan iki hafta geçti tatilden döneli ama hala sizinle paylaşamadım.
Şule'nin de yazdığı gibi Çeşme'de karşılaştık. Daha doğrusu birbirimizin orada olacağını bildiğimiz için orada karşılaşmaya gayret ettik. Bu sayede de Şule'nin ablası Bilge ile tanışmış oldum. O da Şule gibi güler yüzlü ve içten biri. Tesadüfe bakın ki kuzenimin yeni işe başladığı yerde çalışıyormuş o da. Hatta geçen gün kuzenim aracılığı ile bana selam göndermiş ama bizimkinden değil de Şule'den öğrendim yine:)) Olayı abartıp Şule'ye kuzenim aracılığı ile selam göndermeyi düşünüyorum:))

Geyik bir yana tatilim çok güzel geçti. Üniversiteden artan-azalan bir 15 kişilik grupla beraberdik. Kendi deyimimizle kakara kikiri-makara kukara bir tatil oldu:) Her anımı değerlendirmek için gezme olayını abartıp dinlenme kısmını azaltınca haliyle son gününde yorgun düştüm. Aslında bana kalsa bütün tatil boyunca Alaçatı'da kalıp surf yapardım. Şule'cim keşke daha sonra da gelebilseydin, asıl o zaman çok eğlenmiştik. Tekneyle de Yunanistan'dan, Kıbrıs'tan toplamak zorunda kalmamışlardı. Fotoğraflarımız da var ama ah Mahmut ah bir alamadık senden şu fotoğrafları. Yanımızda da yoktu ki bir N95 şöyle 5 megapiksel, çarşaf çarşaf çek. Bu yazı fotosuz olsun artık ne yapalım.

Hiç yorum yok: