28 Ağustos 2007 Salı

Gün Bayram Günüdür


Sonunda bitti. Sistemleri yeniledik, 1 aylık uzun ve yorucu bir çalışma sonucunda. 1 ay çok yorulduk ama işimizin ne kadar kolaylaştığını çok yakın zamanda anlayacağız.
Sistem yenileme olayları dün Marjinal'in leb-i leb-i derya toplantı odasında gerçekleşen bir eğitimle son buldu. Belirlenen saatle buluşuldu, kameralar kuruldu, notlar alındı. Sistemin, işlerimize "nasıl entegre edildiği" ve "bu sisteme bizlerin nasıl entegre olması gerektiği" anlatıldı. (Eğitimde olamayanlar çok şey kaçırdı). Herkes dersi iyi dinledi, notunu iyi aldı.
Eğitim sonunda, Cemal Abi, Osman Abi ve Alican Abi'nin gözlerinden süzülen mutluluk gözyaşları, her şeyi anlatıyordu aslında. İşte o anda kelimeler kifayetsiz kaldı.
Kısaca gün bayram günüdür, düğün günüdür. Davullar çalınsın, dargınlar barışsın, küçükler sevilsin, büyükler sayılsın. 40 gün 40 gece eğlence yapılsın...
Her şey çok güzel olacak çünkü.


2 yorum:

handans dedi ki...

Umutcum, pek keyifli yazmışsın, eline sağlık. Maalesef ben de eğitime katılamayıp "çok şey kaçıranlar" arasındayım.Eğitimi neden kaçırdığımı, sen de bir gün çocukların gurbete gidip ancak kısa bir süre için eve uğrayabilirlerse anlarsın :) Kaçırdıklarımı bir zahmet elbirliğiyle bana aktarırsınız umarım :)

Burcu Kaptan dedi ki...

Gözünüz aydın Handan hn:) keske benim ailem de gelebilse buraya ya da ben gidebilsem. Neredeyse 9 ay oldu görüşmeyeli:(