11 Mayıs 2008 Pazar

Bu da Benim Anneme Gelsin

Anneler Günü
Evde acılar koynuna yan gelip yatmış
İnadına giyinsen de mayısa batmış
Yürü sokakta çocukların düşü aksın
Yürü ki saksıda çiçekler sana baksın

Diline genç anılarından bir türkü seç
Beş yıl büyüdüğüm okulun önünden geç
Islanırsa kirpiklerin güneşte kurut
Gözünde, gözümde, gözlerinde bin umut

Gök mavi, deniz mavi, kıyısında dur
Kayıyor yıldız annem içinden dilek tut
Koşar sana kısa pantolunlu bir çocuk
Gözünde, gözümde, gözlerinde bin umut

Yeşildir artık yüreğinde kara bulut
Bugün anneler günü annem beni unut

Şiir: Nevzat Çelik

3 yorum:

handans dedi ki...

Yine yaktın yüreğimizi Nevracım, sen de hiç merhamet yok mu?!

Nevra dedi ki...

vallahi ben sadece aracılık ediyorum :)
bunları ben yazabilmeyi dilerdim ancak yeteneğim sadece başkalarının yazdıklarını bulup çıkarmaya yetiyor.
bu arada bu da bir şarkıdır...

handans dedi ki...

Şarkıysa ne olur söyle bize! Bu arada bir tuş sürçmesiyle de'yi bitişik yerine ayrı yazdığım için herkesten özür diliyorum. "Sende" olacaktı tabii :)