6 Mayıs 2008 Salı

Ahırkapı'da Bir Hıdrellez Daha Kutladık



Dün akşam Marjinal Club etkinliği olarak Ahırkapı'daydık.
Coştuk, göbek attık, içtik, müzik dinledik:)
Orada buluşalım dedik. Kalabalığı görünce mümkün olmaz sandık, üzüldük. O kadar insanın içinde Cemal'le birbirimizi bulduk. Sonra Eray ve Nevraları... Derken ekip olarak çoktuk. Şirketten giderken üzerimde büyük bir yük vardı. Bir turuncu kese içinde herkesin dileklerini taşıyordum. Mutlaka dilek ağacına asmalıydım. Başardım. Bu anı fotoğraflayamadık ama dileklerimiz ağaca asıldı meraklanmayın. Hemen ardından da havai fişek gösterisi oldu. Yani en alevlisinden tez vakit gerçekleşecekler demek oluyor:) Dilekler arasında en şık bizimkiydi bunu söylemeden geçemeyeceğim. Ne de olsa şık bir turuncu kese içindeydi hepsi.
Yani bir Hıdrellez de bol göbekli ve neşeli geçti. Nice güzel baharlar yaşayalım:)

2 yorum:

Nevra dedi ki...

Dip Not: İlk fotoda arkamızdan poz verenleri tanımıyoruuuzzz :) İşte insanların böylesine kaynaşabildiği bir geceydi :)

seferis dedi ki...

Hakikaten haaa... Boyunları koparcasına uzatmışlar kafaları.. sahi kim bunlar...
Bir de beni öpmeye kalkan bir sakallı çocuk vrdı.. 'hoşgeldin bahar' naraları atıyordu ve herkese teşekkür ediyordu... akıbeti ne oldu acep....Çok kalabalığa rağmen , eğlenceliydi.. bence en güzeli de onca telefonlaşmaya rağmen değil de şans eseri birbirimizi bulmamızdı....
Bu arada Apo bey bu toplu fotoyu ben çektim.. şöyle bir bakın ve yanınzda çırak olarak başlayabileceğimi söyleyin bana.. Kuşkusuz herkesin en az bir dileği vardı dün akşam, dilek ağacına asılan.. Benimki de bu oldu.. hadi dileğim gerçek olsun artık::)))