11 Mayıs 2008 Pazar

Annelerimize...

Başta varlığımın sebebi canım annem olmak üzere tüm Marjinalli annelerin; Handan hanım'ın, Eda'nın, Serpil'in, Sebiha'nın, yeni anne Yasemin'in, Özlem'in ve Behiye hanım'ın anneler gününü kutlarım!

Takip ettiğim bloglardan birinde dün okuduğum ve beni çok duygulandıran yazıdan bir alıntıyı burada sizinle paylaşmak istiyorum.

"Pazar anneler günü, seninle 2. anneler günümüz. (ilkinde karnımdaydın) Henüz bana hediye alacak kadar büyümedin ama senden büyük bir hediye gerçekten yok dünyada. ömrümün bütün anneler günlerine yetecek kadar büyük ve değerli bir hediyesin sen. Ama çabucak büyüme olur mu? Her anının, her halinin tadını çıkarmak, hatırlamak istiyorum ben. Bir de bana hep şimdi baktığın gibi bak. Minik ellerini yüzüme koyup en ince sesinle ayyy diye sev beni. Bacaklarını pörtlettiğimde attığın içten kahkalarını hiç bırakma, başka insanlarla, başka şeyler için belki ama hep gül o içten kahkahalarla. Son olarak yemeğini kendin yemeyi öğrendiğinde muhallebinin gözle değil ağızla yendiğini, sebzeyi karşındakinin yüzüne püskürtmenin hoş bir davranış olmadığını hatırla:)
Seni dünyadaki herşeyden ve herkesten çok seven annen." (
www.sugibi.blogspot.com)

1 yorum:

handans dedi ki...

Çok teşekkürler Leylancim, annemin anneler gününü kutlama telaşından, kızım da çok uzakta olduğundan, neredeyse anne olduğumu unutuyordum, mesajın -ve alıntın- pek hoşuma gitti :)
ps. Neyse İpekkızın hakkını yemeyeyim, o da aradı ama saat farkından akşamı buldu!