29 Aralık 2011 Perşembe

Sürpriz Şeftali!

Bugün Homend ekibi ile yaptığımız geleneksel Perşembe toplantımız bir sürpriz eşliğinde gerçekleşti. Ben ilk gördüğümde sabun sandım. Biraz yaklaşınca "gerçekten şeftali" dedim. Elimde alınca üzerindeki toz şekerlerden gerçek kimliğini tespit ettim. Evet evet, bunlar kurabiye! Hem de içinden kremaya gömülmüş badem çıkıyor!

Homend ekibinden sevgili Remzi Özyalçın, üşenmemiş, (elleri dert görmesin diye tüm gün dua edeceğim) kayınvalidesinin özenle hazırladığı bir kutu şeftali-kurabiyesini bize getirmiş. Bu gördükleriniz aslında kurabiye ve ne yazık ki tarifi büyük bir sırmış. Ben de söz verdim, en yakın zamanda çilek görünümlü bir çalışma ile karşılarına çıkacağım... Tüm Marjinal ailesinin gününe lezzet katan bu hediye için bir kez daha teşekkür ederiz!

1 yorum:

özgür dedi ki...

bir efsaneydi onla beraber olmak