29 Aralık 2011 Perşembe

"Başka Türlü Birşey Benim İstediğim"

Yılbaşı günü Nadya ile Suat’ta öğle yemeği yiyorduk ve deliler gibi yağan yağmurdan sırılsıklam olmuş bir şekilde Özge içeri girdi, kendisine çıkan kişiye hediye almak için Nişantaşı’na gitmiş. Kime aldığını sormak için çok zorladık ama söylemedi, akşama sebebini öğrendim ki benmişim:)
İki hediye paketi vardı elinde, Deniz’in tüyosuyla beyaz t-shirt almış (Doğru bir tüyoydu Özgecim, beyaz ve siyah favorim:)) Vee diğeri de Yeni Türkü’nün koleksiyon albümü! Bu hediyeyi
buradaki yazıma istinaden almıştı. Büyük ihtimalle sizler duymadınız ancak hediyeyi verirken hep yazımdan alıntılar kullandı. CD’yi yalnız dinlememi söyledi, Beşiktaş Pasajı’nda çekilmemiş olduğunu vurguladı vs. Çok etkilendim!! Yazımı okumuş, sindirmiş ve cümle içinde
kullanmıştı…
Teşekkürler Özgecim, özel bir insansın, hep böyle kal…

1 yorum:

Leylan dedi ki...

Beşiktaş Pasajı'nda çekilmediğini söylediğini duymuştum da bir anlam verememiştim. Çok şekersin Özge! :)