13 Ekim 2008 Pazartesi

PCIS Eğitimi için Londra'daydım...

İtalya, Belçika, Almanya, Romanya, Fransa, Slovakya ve Türkiye'den bendenizin katıldığı, 15 kişilik Porter Novelli Müşteri Direktörleri ekibine yönelik bir eğitime katıldım. Müşteri ile iletişimde dikkat edilmesi gerekenler, kullandığımız iletişim araçlarının artı ve eksikleri, ülkelerin özellikleri gibi konularda sohbet etme ve tartışma fırsatı bulduk. Eğitim sonunda ofisi turladık. Keyifli bir eğitim, güzel bir ortam ve hoş bir deneyimdi. Kısa süre kaldım Londra'da. Eğitimin dışında Kraliçe Elizabeth'in parklarından biri olan (Londra'da tüm parklar Kraliyet ailesine ait arazilerdir) Hyde Park'ta bol bol yürüyüş yaptım, temiz hava soludum, medeniyete baka kaldım:) İşte bazı fotolar...

3 yorum:

Burcu Kaptan dedi ki...

Nazlito herkes pür dikkat anlatılanalrı dinlerken sen foto mu çektin:) capon turistler gibi rezil etmedin değil mi bizi:)))

Nazlito dedi ki...

deli misin? blogumuza koyacağım dedim herkesin dibi düştü sen ne diyorsun:)

Burcu Kaptan dedi ki...

Wuhuvvv havamız oldu desene:))