14 Ekim 2008 Salı

Ben de Nokia 5800 XpressMusic Lansmanı için Londra'daydım..



Baktım herkes maceralarını anlatıyor, ben de bayram tatilinde gittiğim Nokia lansmanını anlatayım değil mi? Üstünden biraz zaman geçti ama anlatmaya değer:))
2 Ekim'de Londra Koko Club'da gerçekleştirilen lansmanda Nokia'nın son 5800 XpressMusic ürün lansmanı yapıldı. Cihaz dokunmatik teknolojisinin son noktası diyebilirim. Hem çok şık hem de teknolojik özellikleri çok gelişmiş. Ses kalitesi, kamerası, videosu rakiplerinden oldukça üstün. Tabii full-flash desteğiyle internete sınırlı değil; tam erişim olması da cabası, heheytt:)
Bir ara ürünün tasarımcısıyla sohbet ederken özellikle batarya süresi ve ürünün dayanıklılığından da bahsetti. Hatta telefonu gözlerimin önüne takır tukur locanın trabzanlarına vurduğunda "Gözünü seveyim Damian n'apıyorsun?" demekten kendimi alamamış olabilirim. Ama tabii birşey olmadı ve telefonun ne kadar dayanıklı ve çizilmez olduğunu gözlerimle gördüm. Telefonunu çantasında anahtar, allık, kalem, pudra, far, kirpik kıvırtıcı, oje, aseton, göz altı gece-gündüz kremi, kolye, yüzük, yedek kıyafet, toka, bigudi, kalem, defter, kitap, yedek çatal, bıçak taşıan birisi için telefonunun bu şeyler arasında çizilmemesi çok önemli gerçekten..
Aa unutmadan, bir de uzun tırnaklı bayanlar için güzel haber, dokunmatik ekran ama tırnağımızı da kullanabiliyoruz;)
Kısacası konferans, ardındaki konserler ve tabii tanıtılan ürünle birlikte çok güzel bir lansmandı.
Onun dışındna bir başıma dolaştım:( Hatta bir ara Eda'yla konuşurken konuşamadığımı farkettim çünkü kimseyle konuşmuyordum:) Bi ara Nokia'dan arkadaşlara sardım, partide iki çift laf edeyim yoksa çenem tutulacak diye:))

Hiç yorum yok: