9 Temmuz 2012 Pazartesi

Gelinlerin Efendisi!

 

Canımız ciğerimiz Koordinatörümüz Leylan Yener, Ali Berat Sınırdere ile 6 Temmuz Cuma akşamı resmen evlendi.
Mis gibi deniz manzarası, bembeyaz örtüler, sakin kalabalık ve sessiz mekan seçimleri ile düğün alerjimi neredeyse unutmamı sağlayan bu tören için öncelikle çiftimize tebrik ve teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Dervişin fikri neyse zikri de odur diye boşuna dememişler. Katıldığım en cool düğündü bu. Leylan Yener de zaten derviş gibi kadındır. Bir de gelinliğe bürününce hem ruhumuz hem gözümüz bayram etti.


Neredeyse kendi başımıza düğün tertip edebilecek küçük(!) bir grup Marjinalli olarak katıldık bu şık organizasyona. Ofis binasının kapısından grupça çıkarken bizi görenler “herhalde yakında bir yerlerde sokak defilesi var” diye düşünmüş olabilir. Bir tanesi tam zamanında gelen bir tanesi de tam 1 saat 20 dakika bizi Kabataş’ta o kılıkta ağaç eden başarısız deniz taksiler bile duruşumuzu bozamadı, tam vaktinde yetiştik o “evet”e.


Herkes normal normal masasının yanından gelinle damadı kucaklayıp oturduğu sandalyeden sadece 1 metre uzakta kameralara el sallarken, bizler fotoğraftan da anlaşılacağı üzere toplu çekim için düğün alanından bağımsız bir köşeye intikal etmek zorunda kaldık. Kötü bir niyetimiz yoktu, sadece fotoğrafçıya ve diğer konuklara ne kadar “Marjinal” olunabileceğine dair bir örnek verelim istedik.

İlerleyen saatlerde yine göbeğimizi attık, misketimizi oynadık, ellerimizi havalara havalara götürdük, eksik kalmadık. Dilek fenerlerimizi yaktık, sessiz ama ışıl ışıl yaptık düğünün gökyüzünü.

 
Leylan Yener (soyadını o bıraksa ben bırakmam) - Ali Berat Sınırdere çiftine, yan yana geldiklerinde bir başka evrene ışınlanmış gibi hissedecekleri sonsuz bir beraberlik diliyoruz. (15 – 20 sene sonra nikah tazelemek için yeniden tören yaparsanız ilk ben geliyorum!)
Ha bir de çocuk yaparsanız ismini Deniz koyacaksınız değil mi, tekrar söylememe gerek yok. Mersi. Öptüm.

1 yorum:

Sebiş dedi ki...

Bir peri kadar güzel bir gelin olmussunuz... Ömrünüzün sonuna kadar mutluluklar diliyorum. Deniz yine dokturdugu icin bana yazacak birsey kalmamış neredeyse) cok öpüyorum.