25 Temmuz 2012 Çarşamba

En kısa zamanda ziyaretinize geleceğim

Sevgili teyzelerim, dayılarım... Annem tek başına evden çıkmaya hala korkuyor. Şu fobisini bir yensin en kısa zamanda ziyaretinize gelmek için sabırsızlanıyorum. Sevgili Gaspar, seni unuttum sanma, ayaklarım seni bekliyor, hem zaten ben Lüleburgaz'a gittiğimde Gaspar'ın oğlu Ringo ile ısınma turlarını attım. Şimdilik fotoğrafım ile idare etmenizi rica ediyorum. Hepinize gülücükler... Ha annemin de selamı var, diyor ki benimle olmak dünyanın en güzel şeyi imiş ama sizleri de çok özlemiş:)

3 yorum:

zelalli dedi ki...

Ben de senin ziyaretine geleceğim prensesim:) ha bu arada annene selam söyle. biz de onu özledik:)

asuman dedi ki...

çok tatlısın:)))
annen haber verse kaan sizi kapıdan alıp kapıya teklim eder halbuki:)

Leylan dedi ki...

Ay çok tatlısın sen! Çabucak büyü ve gel! :)