29 Temmuz 2011 Cuma

Selam Marjinal Ailesi!

Yaklaşık Şubat ayından Mayıs ayına kadar bıkmadan usanmadan cv gönderdiğim, sonunda fark edilip arandığım şirket:)
Bahsettiğim zaman dilimi içerisinde attığım maillere cevap gelmediğini görünce marjinal’in web sitesine girer, biraz kurcalar ‘Tamam ya, başka göndermiyorum cv falan, başka şirket mi yok, zaten cevap da gelmiyor’ der kapatırdım. Aradan 2 dakika geçtikten sonra tekrar gönderirdim . Şu an iyi ki bu kadar azmetmişim diye söylüyorum kendi kendime… Meslek hayatıma ilk adımı burada attığım için çok mutluyum. Hocamız ders aralarında hep anlatırdı, sürekli de överdi. Haklıymış hatta daha da fazlası varmış. Bu yıl da okulda sık sık ben öveceğim gibi görünüyor.
Bugün 6 haftalık stajımın sonuna gelmiş bulunmaktayım. ‘İş yok mu?, Ben de yardım edebilir miyim? Yapabileceğim bir şey var mı? vb.’ sorularıma maruz kalmayacaksınız artık :) Marjinal'de bulunmak benim için çok keyifliydi. Benim için zaman çok hızlı geçti. Alışmak için çok kısa bir süre belki ama ben size çok alıştım. Herkesi çok özleyeceğim ama itiraf etmeliyim ki Melike Hanım ve Gaspar'ı daha fazla.. Yardımlarınız ve bana kattıklarınız için çok teşekkür ederim..

4 yorum:

Leylan dedi ki...

Güzel gülüşlü Yasemin! Biz de seni sevdik. Yardımların için çok teşekkürler. Her zaman bekleriz.

asuman dedi ki...

Biz de seni çok sevdik yasemincim, kapımız sana her zaman açık:)

serpil dedi ki...

Yasemincim, cok tesekkurler yardımların için. İçten gülüşün hiç azalmasın. Bol şans:)

Dennis the Menace dedi ki...

Yasemin'cim gitme ya :(